A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény

Döbrentey Kende Márk (2023) A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat végleges.docx (1).pdf] PDF
Szakdolgozat végleges.docx (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (578kB)
[thumbnail of Dobrentey_Kende_Mark_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Dobrentey_Kende_Mark_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (428kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban az online ételrendelési platformokfelhasználóinak rendelési szokásait elemzem, és megkeresem a választ rá, hogymik befolyásolják leginkább a vásárlói élményt, illetve hogyan lehet ezenjavítani. A témát leginkább a Wolt példáján keresztül fogom vizsgálni, de avetélytársak is említésre kerülnek, hiszen a velük való összehasonlítás fontosrésze annak, hogy megértsük mit csinál másképp a Wolt, ami miatt ennyiresikeresen be tudott törni a magyar piacra.A projektmunkamegírásában kérdőíves és internetes források kutatása, illetve Keller és Kotler2016-os kiadású Marketingmenedzsment könyve volt segítségemre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: elektronikus vásárlás - online vásárlás, fenntartható fogyasztás, startup, vásárlói elégedettség, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:29
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet