Döbrentey Kende Márk (2023) A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szakdolgozat végleges.docx (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (578kB) |
|
PDF
Dobrentey_Kende_Mark_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (428kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban az online ételrendelési platformokfelhasználóinak rendelési szokásait elemzem, és megkeresem a választ rá, hogymik befolyásolják leginkább a vásárlói élményt, illetve hogyan lehet ezenjavítani. A témát leginkább a Wolt példáján keresztül fogom vizsgálni, de avetélytársak is említésre kerülnek, hiszen a velük való összehasonlítás fontosrésze annak, hogy megértsük mit csinál másképp a Wolt, ami miatt ennyiresikeresen be tudott törni a magyar piacra.A projektmunkamegírásában kérdőíves és internetes források kutatása, illetve Keller és Kotler2016-os kiadású Marketingmenedzsment könyve volt segítségemre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, fenntartható fogyasztás, startup, vásárlói elégedettség, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |