Ihász Péter István (2023) Az MKB Bank (MBH Bank) Social media marketing eszközeinek bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Ihász_Péter_István_DYH65A_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Ihász Péter_BA KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során a social médiumban felületeket, azon belül is főként a Facebookot és Instagramot vizsgáltam meg mint marketing eszközök. A dolgozatot tudatosan építettem fel aszerint, hogy viszonylag távolról kezdem a téma ismertetését az alapoktól, és egyre szűkítem a témaköröket. Szót ejtek a marketing szűken illetve tágabban vett értelmezéséről, az online-, illetve offline marketing közötti különbségekről, összehasonlításról. Példákat is hozok az egyes technikák alkalmazási lehetőségeire is. Később a Facebook, illetve Instagram funkcióiról írtam, illetve, hogy alap adatokról, statisztikákról, a felület népszerűségét tekintve. Arról is szó esik, hogy az egyes platformokon milyen hirdetési lehetőségek vannak, valamint, hogy azokat hogyan is lenne érdemes használni a leghatékonyabb módon. Mivel szakmai gyakorlatomat az MKB Banknál (MBH Bank) töltöttem, ezért példákat hoztam rá képekkel illusztrálva, hogy a bank miként alkalmazza a vizsgált technikákat, milyen posztokat tesz közzé stb.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, facebook, Instagram, közösségi média, marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |