A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége

Szőke Gergő (2023) A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szőke_Gergő_HOHC6Z_Projektmunka.pdf] PDF
Szőke_Gergő_HOHC6Z_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Szőke Gergő.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Szőke Gergő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (154kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom a brit, fürdőbomba feltaláló cég magyarországi leányvállalatáról szól, a Lush-ról, ahol a cég felépítését, az imázs mögötti tevékenységeket, gondolatokat és megmozdulásokat vizsgálom és mutatom be.A dolgozatomban kitérek a brit vállalat alapítására, működésére, majd összehasonlítom a magyar vállalat működésével. A magyar piac vizsgálata is lényeges pont a dolgozatomban, a versenytársak vizsgálata globális szinten és a magyar piacon is megtörtént.A cég sajátos értékesítési stratégiáját kielemeztem, illetve megindokoltam dolgozatom során, hogy miért alkalmazza ezt a cég.A fogyasztói elgondolások alapján primer kutatásban vizsgálom és mérem fel nagyságát a márkaismeretnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: értékesítés, fogyasztói magatartás, márkaépítés, márkaismeret, márkanév
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:29
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet