Szőke Gergő (2023) A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szőke_Gergő_HOHC6Z_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Szőke Gergő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a brit, fürdőbomba feltaláló cég magyarországi leányvállalatáról szól, a Lush-ról, ahol a cég felépítését, az imázs mögötti tevékenységeket, gondolatokat és megmozdulásokat vizsgálom és mutatom be.A dolgozatomban kitérek a brit vállalat alapítására, működésére, majd összehasonlítom a magyar vállalat működésével. A magyar piac vizsgálata is lényeges pont a dolgozatomban, a versenytársak vizsgálata globális szinten és a magyar piacon is megtörtént.A cég sajátos értékesítési stratégiáját kielemeztem, illetve megindokoltam dolgozatom során, hogy miért alkalmazza ezt a cég.A fogyasztói elgondolások alapján primer kutatásban vizsgálom és mérem fel nagyságát a márkaismeretnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, fogyasztói magatartás, márkaépítés, márkaismeret, márkanév |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |