Somi Alexandra (2023) Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Somi_Alexandra_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A dolgozatom témája a kommunikáció és az ügyfélkapcsolat megismerése volt az OTP Bankon keresztül. A bankban végzett szakmai gyakorlat és a kutatás alatt sikerült megismerni a bank által alkalmazott kommunikációs eszközöket. </p><p>A dolgozatomban válaszokat kaptam arra, hogy mennyire elégedettek az ügyfelek a kiszolgálással, hogyan törekednek az ügyfelek maximális kielégítésével, milyen kommunikációs eszközöket alkalmaznak a bankfiókban, valamint mennyire udvariasak, előzékenyek, illetve hitelesek az ügyintézők.</p><p></p><p>Összességében az OTP Csoport egy rendkívül jól működő hálózat. Kiemelt hangsúlyt fektetnek az ügyfélkapcsolatra, valamint az ügyintézők fejlődésére. A szolgáltatások tekintetében az ügyfelek igényeit figyelembevéve folyamatosan fejlődnek. </p> <p>A kutatás során minden kutatási kérdésre sikerült választ kapni. Megismerhettük a bankfiók által alkalmazott kommunikációs eszközöket és azt, hogy miként ápolják egy bankban az ügyfélkapcsolatot. </p><br><p></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, emberi kommunikáció, kommunikációs eszközök, pénzügyi intézmények, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |