Somi Alexandra (2023) Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Somi_Alexandra_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
Adolgozatom témája a kommunikáció és az ügyfélkapcsolat megismerése volt az OTPBankon keresztül. A bankban végzett szakmai gyakorlat és a kutatás alattsikerült megismerni a bank által alkalmazott kommunikációs eszközöket.A dolgozatomban válaszokat kaptam arra, hogy mennyire elégedettek az ügyfelek a kiszolgálással, hogyan törekednek az ügyfelek maximális kielégítésével, milyen kommunikációs eszközöket alkalmaznak a bankfiókban, valamint mennyire udvariasak, előzékenyek, illetve hitelesek az ügyintézők.Összességébenaz OTP Csoport egy rendkívül jól működő hálózat. Kiemelt hangsúlyt fektetnek azügyfélkapcsolatra, valamint az ügyintézők fejlődésére. A szolgáltatásoktekintetében az ügyfelek igényeit figyelembevéve folyamatosan fejlődnek. Akutatás során minden kutatási kérdésre sikerült választ kapni. Megismerhettük abankfiók által alkalmazott kommunikációs eszközöket és azt, hogy miként ápoljákegy bankban az ügyfélkapcsolatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, emberi kommunikáció, kommunikációs eszközök, pénzügyi intézmények, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |