Business-to-business marketingkommunikáció egy óriásnál

Ignácz Olívia (2023) Business-to-business marketingkommunikáció egy óriásnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Badinszky_Olívia.pdf] PDF
Projektmunka_Badinszky_Olívia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (819kB)
[thumbnail of Badinszky_Olívia_2023.pdf] PDF
Badinszky_Olívia_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr">Az egyetemi tanulmányaim megkezdésétől kíváncsian és izgatottan vártam a szakmai gyakorlati félévet. A szakmai gyakorlatom mindenképpen egy olyan vállalatnál szerettem volna tölteni, ahol azon kívül, hogy rengeteg tapasztalatot szerezhetek és a tanulmányaim gyakorlati elsajátítására mellett a későbbiekben használható tudás elsajátítására is lehetőség van.</p><p dir="ltr">Szerencsés módon a szakmai gyakorlatomat egy multinacionális cégnél tölthettem, hiszen itt dolgoztam gyakornokként is. Ennek köszönhetően a vállalat engedélyezte, hogy a szakmai gyakorlatomat is náluk töltsem, melynek során belátást nyerhettem számos folyamatba, részt vehettem különböző stratégiai megbeszéléseken, és még sorolhatnám – amelyért rendkívül hálás vagyok mind a munkatársaknak mind a vállalatnak. A téma kiválasztása a vállalatnál szerzett tapasztalatoknak köszönhetően eléggé kézen fekvő volt számomra, hiszen a Bosch Building Technologies üzletág marketingkommunikácós csapatának részeként dolgozhattam és szerezhettem tapasztalatokat.</p><p dir="ltr">Ennek köszönhetően a téma egyértelművé vált számomra, hogy a cég marketing és marketingkommunikációs tevékenységét szeretném bemutatni a dolgozatom során.</p><p dir="ltr">A dolgozatom során arra keresem a választ, hogy hogyan lehet sikeres a vállalat marketing kommunikációja a jelenlegi, versenytársakkal teli környezetben. Ezen kívül szeretném bemutatni a nemzetközi értékesítésből eredő sajátosságokat, és az egységes arculat fontosságát.</p><p dir="ltr">A dolgozatom elkészítéséhez primer kutatást végeztem, mélyinterjú formájában. Úgy gondolom, ez volt a leg megfelelőbb módja annak, hogy feltárhassam a témám során megfogalmazódott kérdéseket. A mélyinterjút az online térben Teams-meeting keretein belül szerveztük meg, hiszen - a Covidnak köszönhetően a Boschnál nem kötelező az irodába járás munkavégzés céljából - és akkor volt alkalmas időpont.</p><p dir="ltr">Az interjú során kíváncsi voltam, hogy hogyan léptek piacra a hazánkban új márkaként a biztonságtechnika területén. Ezen kívül a marketing és a sales kapcsolatának fontosságára is kerestem a választ. Az önzetlen és kimerítő válaszok hatalmas segítséget jelentettek a dolgozatom megírásában és a végső javaslataim megállapításában és a konklúziók levonásában.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4P modell, business marketing, business to business, marketingkommunikáció, marketingmix
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet