Ignácz Olívia (2023) Business-to-business marketingkommunikáció egy óriásnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Badinszky_Olívia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (819kB) |
|
PDF
Badinszky_Olívia_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az egyetemi tanulmányaim megkezdésétől kíváncsian és izgatottan vártam a szakmai gyakorlati félévet. A szakmai gyakorlatom mindenképpen egy olyan vállalatnál szerettem volna tölteni, ahol azon kívül, hogy rengeteg tapasztalatot szerezhetek és a tanulmányaim gyakorlati elsajátítására mellett a későbbiekben használható tudás elsajátítására is lehetőség van.Szerencsés módon a szakmai gyakorlatomat egy multinacionális cégnél tölthettem, hiszen itt dolgoztam gyakornokként is. Ennek köszönhetően a vállalat engedélyezte, hogy a szakmai gyakorlatomat is náluk töltsem, melynek során belátást nyerhettem számos folyamatba, részt vehettem különböző stratégiai megbeszéléseken, és még sorolhatnám – amelyért rendkívül hálás vagyok mind a munkatársaknak mind a vállalatnak. A téma kiválasztása a vállalatnál szerzett tapasztalatoknak köszönhetően eléggé kézen fekvő volt számomra, hiszen a Bosch Building Technologies üzletág marketingkommunikácós csapatának részeként dolgozhattam és szerezhettem tapasztalatokat.Ennek köszönhetően a téma egyértelművé vált számomra, hogy a cég marketing és marketingkommunikációs tevékenységét szeretném bemutatni a dolgozatom során.A dolgozatom során arra keresem a választ, hogy hogyan lehet sikeres a vállalat marketing kommunikációja a jelenlegi, versenytársakkal teli környezetben. Ezen kívül szeretném bemutatni a nemzetközi értékesítésből eredő sajátosságokat, és az egységes arculat fontosságát.A dolgozatom elkészítéséhez primer kutatást végeztem, mélyinterjú formájában. Úgy gondolom, ez volt a leg megfelelőbb módja annak, hogy feltárhassam a témám során megfogalmazódott kérdéseket. A mélyinterjút az online térben Teams-meeting keretein belül szerveztük meg, hiszen - a Covidnak köszönhetően a Boschnál nem kötelező az irodába járás munkavégzés céljából - és akkor volt alkalmas időpont.Az interjú során kíváncsi voltam, hogy hogyan léptek piacra a hazánkban új márkaként a biztonságtechnika területén. Ezen kívül a marketing és a sales kapcsolatának fontosságára is kerestem a választ. Az önzetlen és kimerítő válaszok hatalmas segítséget jelentettek a dolgozatom megírásában és a végső javaslataim megállapításában és a konklúziók levonásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4P modell, business marketing, business to business, marketingkommunikáció, marketingmix |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |