Marketing és Márkamenedzsment a Rapcity történetén keresztül

Tarján Dávid Zoltán (2023) Marketing és Márkamenedzsment a Rapcity történetén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Tarján Dávid Zoltán T7Z6LU_Projektmunka.pdf] PDF
Tarján Dávid Zoltán T7Z6LU_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tarján Dávid_A kérdőív kérdései és válaszai.pdf] PDF
Tarján Dávid_A kérdőív kérdései és válaszai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (127kB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Tarján Dávid.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Tarján Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (154kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom témájaként a Marketing és márkamenedzsmentet választottam, amelyet egy sikeres magyar márka példáján keresztül szeretnék bemutatni. Ehhez mindenképpen egy olyan céget szerettem volna választani, amelyet rég óta ismerek és nagyon közel áll az érdeklődési körömhöz is, hiszen így tudok a legtöbb információt átadni a dolgozatban. Viszont mégsem szerettem volna egy olyan nagy márkával foglalkozni, amit már mindenki ismer. Ezért választottam a témámhoz a Rapcity nevű céget, amely történetén és jelenlegi működésén keresztül szeretném bemutatni a marketing és a márkamenedzsment fontosságát. A Rapcity egy kosárlabda szaküzlet és webshop, ahol mindent megtalálunk, ami a profi kosárlabdázáshoz szükséges, ezen felül pedig utcai cipők és NBA mezek, ruhák árusításával foglalkoznak. A dolgozatban megvizsgálom a brand fontosságát, a speciális termékekkel foglalkozó cégek működését, a Rapcity versenytársait és bemutatom a sneaker-ek történetét is. A Rapcity-t tökéletes választásnak találtam erre a célra, mivel sok éve ismerem a céget, és végig követhettem a fejlődésüket, mint vásárló. Ezen kívül pedig, a projektmunkám része lesz egy lakossági kutatás is, kérdőív formájában, amely segítésével azt szeretném kideríteni, hogy a Rapcity valóban olyan sikeres márka-e, mint ahogy azt én gondolom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divat, marketing, márka, márkaépítés, sport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet