Tarján Dávid Zoltán (2023) Marketing és Márkamenedzsment a Rapcity történetén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Tarján Dávid Zoltán T7Z6LU_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tarján Dávid_A kérdőív kérdései és válaszai.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (127kB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Tarján Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom témájaként a Marketing és márkamenedzsmentet választottam, amelyet egy sikeres magyar márka példáján keresztül szeretnék bemutatni. Ehhez mindenképpen egy olyan céget szerettem volna választani, amelyet rég óta ismerek és nagyon közel áll az érdeklődési körömhöz is, hiszen így tudok a legtöbb információt átadni a dolgozatban. Viszont mégsem szerettem volna egy olyan nagy márkával foglalkozni, amit már mindenki ismer. Ezért választottam a témámhoz a Rapcity nevű céget, amely történetén és jelenlegi működésén keresztül szeretném bemutatni a marketing és a márkamenedzsment fontosságát. A Rapcity egy kosárlabda szaküzlet és webshop, ahol mindent megtalálunk, ami a profi kosárlabdázáshoz szükséges, ezen felül pedig utcai cipők és NBA mezek, ruhák árusításával foglalkoznak. A dolgozatban megvizsgálom a brand fontosságát, a speciális termékekkel foglalkozó cégek működését, a Rapcity versenytársait és bemutatom a sneaker-ek történetét is. A Rapcity-t tökéletes választásnak találtam erre a célra, mivel sok éve ismerem a céget, és végig követhettem a fejlődésüket, mint vásárló. Ezen kívül pedig, a projektmunkám része lesz egy lakossági kutatás is, kérdőív formájában, amely segítésével azt szeretném kideríteni, hogy a Rapcity valóban olyan sikeres márka-e, mint ahogy azt én gondolom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, marketing, márka, márkaépítés, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |