Gergely Hanna Katalin (2023) Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Fogyasztói szokások a kozmetikai szolgáltatásoknál.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (682kB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Gergely_Hanna_Katalin_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám megírása során az volt a célom, hogy a kozmetikai szolgáltatások körében elemezzem a fogyasztói magatartást és vásárlási szokásokat. Az elméleti rész tekintetében próbáltam inkább azokra a lényeges szempontokra kitérni, amely érinteni fogja a kozmetikai szolgáltatásokat. A gyakorlati rész szemszögéből a Metropolitan the art of beauty vállalkozásra esett a választásom. Olyan szempontból találtam jó választásnak, mert egy elég komplex cégről van szó. Rengeteg szolgáltatást nyújtanak kozmetikai szegmensen belül, de azon kívül is, mint pl. fodrászat, masszázs. Ezen felül készítettem egy primer kutatást kérdőív formájában, amit a közösségi oldalakon tettem közzé, abból a célból, hogy vizsgáljam mindazoknak az embereknek a fogyasztói/vásárlási szokásait, akik járnak kozmetikushoz és akik nem. A korosztályt és nemet tekintve vegyesen kaptam válaszokat. A kutatásom fókuszában a márkahűség, a kozmetikai szolgáltatásra és termékekre szánt költség, a választási döntési folyamatuk befolyásolási tényezői álltak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, kérdőíves felmérés, kozmetikai cikkek, piackutatás, szolgáltatások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |