Gyöngyöspata településmarketing stratégiájának bemutatása

Keskeny Dorina (2023) Gyöngyöspata településmarketing stratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka Keskeny Dorina 05.07.pdf] PDF
projektmunka Keskeny Dorina 05.07.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (719kB)
[thumbnail of KD BA KM FOSZK bírálati lap.pdf] PDF
KD BA KM FOSZK bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (238kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Gyöngyöspata településmarketing tevékenységének bemutatását követően a jövőre nézve saját javaslattételeimet foglalom össze ebben a fejezetben.</p> <p>A projektmunkám bemutatása után elmondható, hogy Gyöngyöspata marketingtevékenységének szüksége van fejlődésre.</p> <p>&nbsp;A város népszerűsítésére kell törekedni, hogy minél több ember megismerje a várost. Ehhez kapcsolódóan a következő javaslatom fogalmazódott meg:&nbsp; a település marketingkommunikációs eszközrendszerének korszerűsítésére nagy szükség lenne online és offline eszközökön egyaránt. A plakátkampányt hiányolom, hiszen ez több emberhez is eljut mint egy felhívás a honlapon. A plakátokat a közeli nagyobb városba Gyöngyösre is kitenném ezzel is népszerűsítve a város programjait. &nbsp;Illetve még plusz programokat is javasolnák a hagyományos palóc napi programok mellett. Olyan rendezvények megszervezésére kellene törekedni ami a fiatalok köré épülne, mai modern fellépőkkel sokkal több fiatal látogatna el a rendezvényre. A rendezvénykínálat bővítésével a lakosok szemében is változatosabbnak tűnne a város.</p> <p>A városnak a honlapjára nem szánnak elég időt és gyakran nincs fent fontos információ például a telefonszámok, vagy rendelési idők gyakran már nem is aktuálisak.&nbsp; A honlapra később kerülnek fel az információk mint mondjuk a plakátokra, ezt nagy hibának találom. A honlapon szerintem fontos lenne ha lenne egy eseménynaptár ahol már időben be lennének jelölve az aktuális programok. Így könnyebben információt kaphatunk egy közeljövőben történő eseményről. Egy város honlapja szerintem nagyon fontos. Éppen ezért azt javasolnám hogy teljesen más kivitelezésben dolgozzák át és sokkal jobban legyen modernebb, ami a fiatalok figyelmét is fel kelti. A sima szürke háttér helyett lehetne a háttérben a gyönyörű Mátra is vagy a falu nevezetessége a vári pince sor. A honlap kivitelezését mindenképpen egy fiatalos mai modern cégre bíznám és nem a jól bevált régi szerkesztőnek a munkájára. A város honlapján nincs feltüntetve sok olyan információ ami az újságban benne van, ezen is mindenképp változtatnék, hiszen hamarabb megyünk fel egy honlapra mint az újságot keresnénk. </p> <p>Egy jól strukturált honlapnak pozitív hatása lehet a városra nézve, mert az azt sugallja, hogy a városvezetés megfelelően tájékoztatja az állampolgárokat. Nem mindenki van jelen a Facebook csoportban, és még ha ott is osztanak meg időben eseményeket, akkor sem mindenki éri el azokat. Egy jól működő és könnyen kezelhető honlap lehetőséget biztosít a lakosok számára, hogy gyorsan és könnyen hozzáférjenek a város információihoz, beleértve az eseményeket, a fontos döntéseket és az aktuális híreket.</p> <p>A városban élőknek nagyon fontosak a hagyományok. Mivel a testvértelepülése Zetelaka, biztos sok embert érdekelnének olyan programok mikor meghívnák a testvértelepülés lakóit. Ahol lenne lehetőségük kicsit más városok hagyományait megismerni, például megismernénk a saját tradicionális ételeiket elkészíteni és jó hangulatú pár napot töltenénk el együtt.</p> <p>Mint egyik lakosa Gyöngyöspatának, örömmel látom, hogy a város folyamatosan törekszik arra, hogy élhetőbb és boldogabb hely legyen mindenki számára. Sok lehetőség áll jelenleg a rendelkezésünkre, amelyek kedvező kihasználása hozzájárulhat a turizmusfejlesztés reményeinek megvalósulásához. Ugyanakkor, csak a jövőben dőlhet el, hogy végül sikeres lesz-e a város fejlődése, és eléri-e a maga elé kitűzött célokat. Azonban biztosak lehetünk abban, hogy a kedvező adottságok, amelyekkel a város rendelkezik, megfelelő alapot biztosítanak a jövőbeli fejlődéshez.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Gajzágó Éva Judit
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Gyöngyöspata, marketing, település bemutatás, településmarketing, településstratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet