A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata

Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna (2023) A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna Projektmunka, Fitrade.pdf] PDF
Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna Projektmunka, Fitrade.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Prónay_Balázsfalvy Margit.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Prónay_Balázsfalvy Margit.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr">A mozgásnak vitathatatlan szerepe van a jó közérzetünk, és az egészségünk megőrzése terén.</p><p dir="ltr">A rendszeres sportolás segít frissen tartani testünket és lelkünket, és egyéb számos jótékony</p><p dir="ltr">hatással bír. A sportolás mellett azonban figyelni kell a megfelelő folyadékbevitelre is, és</p><p dir="ltr">számos speciálisan sportoláshoz kifejlesztett étrend és táplálék kiegészítő is rendelkezésre áll,</p><p dir="ltr">melyek támogatják a szervezetünket a jobb állóképesség kialakítására, regenerálnak,</p><p dir="ltr">segítenek a nagyobb izomzat kialakításában, vagy pótoljak a hiányzó vitaminokat a</p><p dir="ltr">szervezünkből, de akár segíthetik fogyási törekvéseinket is. A tiszta vízen kívül van lehetőség</p><p dir="ltr">kimondottan sportoláshoz kifejlesztett funkcionális ital fogyasztására is, melyek</p><p dir="ltr">hatékonyabban segítik a sportolókat céljaik elérésében. Dolgozatomban, egy 2021-ben indult</p><p dir="ltr">cégről fogok írni, mely kimondottan sportoláshoz kifejlesztett saját márkás funkcionális</p><p dir="ltr">italokat értékesít. A dolgozat témája a Fitrade marketingstratégiája, illetve</p><p dir="ltr">marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata, és javaslattétel a kommunikációs</p><p dir="ltr">eszközök használatára és a termékfejlesztésre. Felsőoktatási szakképzésen folytatott</p><p dir="ltr">tanulmányaim során, kereskedelem és marketing szakirányos hallgatóként, egyetemi előadásaim</p><p dir="ltr">hallgatása során megfogalmazódott bennem, hogy számomra a marketing egy érdekes és színes</p><p dir="ltr">tudomány, és leginkább a marketingkommunikációval tudok azonosulni és szeretnék foglalkozni.</p><p dir="ltr">A projektmunkám témája nem csak a tanulmányaim miatt áll hozzám közel, de személyes</p><p dir="ltr">jellegű is, mert a cég tulajdonosával szoros baráti viszonyban állunk, így teljes betekintést</p><p dir="ltr">nyerhettem a tulajdonossal folytatott mélyinterjú során többek között a cég működésébe, a</p><p dir="ltr">gyártási folyamatokba, a logisztikába, a termékfejlesztésbe, és az értékesítésbe is.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: cégelemzés, integrált marketing, kommunikációs eszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet