Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna (2023) A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna Projektmunka, Fitrade.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Prónay_Balázsfalvy Margit.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mozgásnak vitathatatlan szerepe van a jó közérzetünk, és az egészségünk megőrzése terén.A rendszeres sportolás segít frissen tartani testünket és lelkünket, és egyéb számos jótékonyhatással bír. A sportolás mellett azonban figyelni kell a megfelelő folyadékbevitelre is, ésszámos speciálisan sportoláshoz kifejlesztett étrend és táplálék kiegészítő is rendelkezésre áll,melyek támogatják a szervezetünket a jobb állóképesség kialakítására, regenerálnak,segítenek a nagyobb izomzat kialakításában, vagy pótoljak a hiányzó vitaminokat aszervezünkből, de akár segíthetik fogyási törekvéseinket is. A tiszta vízen kívül van lehetőségkimondottan sportoláshoz kifejlesztett funkcionális ital fogyasztására is, melyekhatékonyabban segítik a sportolókat céljaik elérésében. Dolgozatomban, egy 2021-ben indultcégről fogok írni, mely kimondottan sportoláshoz kifejlesztett saját márkás funkcionálisitalokat értékesít. A dolgozat témája a Fitrade marketingstratégiája, illetvemarketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata, és javaslattétel a kommunikációseszközök használatára és a termékfejlesztésre. Felsőoktatási szakképzésen folytatotttanulmányaim során, kereskedelem és marketing szakirányos hallgatóként, egyetemi előadásaimhallgatása során megfogalmazódott bennem, hogy számomra a marketing egy érdekes és színestudomány, és leginkább a marketingkommunikációval tudok azonosulni és szeretnék foglalkozni.A projektmunkám témája nem csak a tanulmányaim miatt áll hozzám közel, de személyesjellegű is, mert a cég tulajdonosával szoros baráti viszonyban állunk, így teljes betekintéstnyerhettem a tulajdonossal folytatott mélyinterjú során többek között a cég működésébe, agyártási folyamatokba, a logisztikába, a termékfejlesztésbe, és az értékesítésbe is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, integrált marketing, kommunikációs eszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |