A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata

Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna (2023) A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna Projektmunka, Fitrade.pdf] PDF
Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna Projektmunka, Fitrade.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Prónay_Balázsfalvy Margit.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Prónay_Balázsfalvy Margit.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

A mozgásnak vitathatatlan szerepe van a jó közérzetünk, és az egészségünk megőrzése terén.A rendszeres sportolás segít frissen tartani testünket és lelkünket, és egyéb számos jótékonyhatással bír. A sportolás mellett azonban figyelni kell a megfelelő folyadékbevitelre is, ésszámos speciálisan sportoláshoz kifejlesztett étrend és táplálék kiegészítő is rendelkezésre áll,melyek támogatják a szervezetünket a jobb állóképesség kialakítására, regenerálnak,segítenek a nagyobb izomzat kialakításában, vagy pótoljak a hiányzó vitaminokat aszervezünkből, de akár segíthetik fogyási törekvéseinket is. A tiszta vízen kívül van lehetőségkimondottan sportoláshoz kifejlesztett funkcionális ital fogyasztására is, melyekhatékonyabban segítik a sportolókat céljaik elérésében. Dolgozatomban, egy 2021-ben indultcégről fogok írni, mely kimondottan sportoláshoz kifejlesztett saját márkás funkcionálisitalokat értékesít. A dolgozat témája a Fitrade marketingstratégiája, illetvemarketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata, és javaslattétel a kommunikációseszközök használatára és a termékfejlesztésre. Felsőoktatási szakképzésen folytatotttanulmányaim során, kereskedelem és marketing szakirányos hallgatóként, egyetemi előadásaimhallgatása során megfogalmazódott bennem, hogy számomra a marketing egy érdekes és színestudomány, és leginkább a marketingkommunikációval tudok azonosulni és szeretnék foglalkozni.A projektmunkám témája nem csak a tanulmányaim miatt áll hozzám közel, de személyesjellegű is, mert a cég tulajdonosával szoros baráti viszonyban állunk, így teljes betekintéstnyerhettem a tulajdonossal folytatott mélyinterjú során többek között a cég működésébe, agyártási folyamatokba, a logisztikába, a termékfejlesztésbe, és az értékesítésbe is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: cégelemzés, integrált marketing, kommunikációs eszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet