Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna (2023) A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna Projektmunka, Fitrade.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Prónay_Balázsfalvy Margit.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr">A mozgásnak vitathatatlan szerepe van a jó közérzetünk, és az egészségünk megőrzése terén.</p><p dir="ltr">A rendszeres sportolás segít frissen tartani testünket és lelkünket, és egyéb számos jótékony</p><p dir="ltr">hatással bír. A sportolás mellett azonban figyelni kell a megfelelő folyadékbevitelre is, és</p><p dir="ltr">számos speciálisan sportoláshoz kifejlesztett étrend és táplálék kiegészítő is rendelkezésre áll,</p><p dir="ltr">melyek támogatják a szervezetünket a jobb állóképesség kialakítására, regenerálnak,</p><p dir="ltr">segítenek a nagyobb izomzat kialakításában, vagy pótoljak a hiányzó vitaminokat a</p><p dir="ltr">szervezünkből, de akár segíthetik fogyási törekvéseinket is. A tiszta vízen kívül van lehetőség</p><p dir="ltr">kimondottan sportoláshoz kifejlesztett funkcionális ital fogyasztására is, melyek</p><p dir="ltr">hatékonyabban segítik a sportolókat céljaik elérésében. Dolgozatomban, egy 2021-ben indult</p><p dir="ltr">cégről fogok írni, mely kimondottan sportoláshoz kifejlesztett saját márkás funkcionális</p><p dir="ltr">italokat értékesít. A dolgozat témája a Fitrade marketingstratégiája, illetve</p><p dir="ltr">marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata, és javaslattétel a kommunikációs</p><p dir="ltr">eszközök használatára és a termékfejlesztésre. Felsőoktatási szakképzésen folytatott</p><p dir="ltr">tanulmányaim során, kereskedelem és marketing szakirányos hallgatóként, egyetemi előadásaim</p><p dir="ltr">hallgatása során megfogalmazódott bennem, hogy számomra a marketing egy érdekes és színes</p><p dir="ltr">tudomány, és leginkább a marketingkommunikációval tudok azonosulni és szeretnék foglalkozni.</p><p dir="ltr">A projektmunkám témája nem csak a tanulmányaim miatt áll hozzám közel, de személyes</p><p dir="ltr">jellegű is, mert a cég tulajdonosával szoros baráti viszonyban állunk, így teljes betekintést</p><p dir="ltr">nyerhettem a tulajdonossal folytatott mélyinterjú során többek között a cég működésébe, a</p><p dir="ltr">gyártási folyamatokba, a logisztikába, a termékfejlesztésbe, és az értékesítésbe is.</p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, integrált marketing, kommunikációs eszközök, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |