Az elméleti és/vagy gyakorlati oktatásban alkalmazható nem szokványos módszerek feltérképezése, vizsgálata a szakképzésben

Vecsei Barnabás (2023) Az elméleti és/vagy gyakorlati oktatásban alkalmazható nem szokványos módszerek feltérképezése, vizsgálata a szakképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vecsei Barnabás. Az elméleti és, vagy gyakorlati oktatásban alkalmazható nem szokványos módszerek feltérképezése, vizsgálata a szakképzésben.pdf] PDF
Vecsei Barnabás. Az elméleti és, vagy gyakorlati oktatásban alkalmazható nem szokványos módszerek feltérképezése, vizsgálata a szakképzésben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Vecsei_MA bírálati lap_külső.pdf] PDF
Vecsei_MA bírálati lap_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (542kB)
[thumbnail of Vecsei Barnabás_APX13V_MA bírálati lap_belső_Csulak Gergely.pdf] PDF
Vecsei Barnabás_APX13V_MA bírálati lap_belső_Csulak Gergely.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájának az elméleti és/vagy gyakorlati oktatásban megfelelő nem szokványos módszerek feltérképezése, vizsgálata választottam. Ennek oka, hogy pályafutásom 12 éve alatt a szakképzésben folyamatos a megújulás, vagy a megújítási szándék. Mondanivalómban a kritikus hangzás nem véletlenszerű, hiszen tapasztaltam, hogy az újabbnál újabb ötletek megvalósítására sosincs forgatókönyv. Ennek folyománya, hogy bizonyos részletek ugyan azok maradnak, csak másként hívjuk. Másokkal pedig kísérletezések történnek és a következő évben újra dolgozhatjuk. Véleményem szerint a nagy szabadság, amit az oktatók adtak arra valót, hogy a döntéshozók palástolhassák azt, hogy önmaguk sem tudtak, mit akarnak a változásokkal elérni és azt sem, hogyan kell megvalósítani. Sajnos a helyi vezetők sem adnak egyértelműen iránymutatást. Utólagos számonkérések viszont annál gyakrabban történnek. Mélyen elszomorít, hogy az értékes energia és idő nagy része, melyet a tanórák minőségi oktatására és a felkészülésre kellene fordítani elvész.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tanári

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: idegenforgalom, középiskolák, portfólió, turisztika, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet