Földi Máté (2023) Az Ilcsi marketing stratégiájának elemzése egy férfiaknak szóló termékcsalád bevezetéséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Földi Máté.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Földi Máté ÚJ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (332kB) |
|
PDF
Földi Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája az Ilcsi marketingstatégiájának elemzése egy férfiaknak szóló esetleges termékcsalád bevezetéséhez. A márka és a piac részletes szekunder elemzése után primer kutatásom során az Ilcsi vezetőjével, majd Ilcsi termékekkel dolgozó kozmetikusokkal készítettem mélyinterjút. Ezt követően pedig a fogyasztói igények és szokások és a márkaismertség felmérésére online kérdőívet használtam. Ezekből vonok le megállapításokat, következtetéseket, amelyek segítségével az Ilcsi kibővíthetné jelenlegi célcsoportját a férfiakkal is, legfőképp a fiatal korosztályt ideértve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | férfiak, Ilcsi, kozmetikai cikkek, marketingkommunikáció, marketingstratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |