Az Ilcsi marketing stratégiájának elemzése egy férfiaknak szóló termékcsalád bevezetéséhez

Földi Máté (2023) Az Ilcsi marketing stratégiájának elemzése egy férfiaknak szóló termékcsalád bevezetéséhez. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Földi Máté.pdf] PDF
Szakdolgozat_Földi Máté.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Földi Máté ÚJ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Földi Máté ÚJ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (332kB)
[thumbnail of Földi Máté.pdf] PDF
Földi Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az Ilcsi marketingstatégiájának elemzése egy férfiaknak szóló esetleges termékcsalád bevezetéséhez. A márka és a piac részletes szekunder elemzése után primer kutatásom során az Ilcsi vezetőjével, majd Ilcsi termékekkel dolgozó kozmetikusokkal készítettem mélyinterjút. Ezt követően pedig a fogyasztói igények és szokások és a márkaismertség felmérésére online kérdőívet használtam. Ezekből vonok le megállapításokat, következtetéseket, amelyek segítségével az Ilcsi kibővíthetné jelenlegi célcsoportját a férfiakkal is, legfőképp a fiatal korosztályt ideértve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: férfiak, Ilcsi, kozmetikai cikkek, marketingkommunikáció, marketingstratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet