Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája

Hantal Zoltán Zalán (2023) Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája_Hantal Zoltán Zalán_F0K4VN.pdf] PDF
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája_Hantal Zoltán Zalán_F0K4VN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hantal_Zoltan_2023.pdf] PDF
Hantal_Zoltan_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

<p>A projektmunka során bemutatásra kerül, hogy a webáruház, minek köszönheti, hogy rendeléseinek száma 1 év alatt (2021-2022) 30%-kal nőtt meg, illetve, hogy milyen eszközöket használt céljai eléréséhez.</p> <p>Ezen felül ismertetésre kerül, az ügyfélkapcsolati rendszerük, amit jómagam látok el, illetve hogyan működik napi szinten és hogy milyen vásárlóbarát kommunikációs stratégiával rendelkezik. Részletes bemutatásra kerül a weboldal: hogyan támogatja a mindennapi&nbsp;<span style="font-size:1rem;">működést, miként járul hozzá a vásárlói elégedettséghez. Zárásként pedig javaslatot teszek, hogy hogyan tudja fenntartani a jelenlegi sikerét a 2023-as évben.</span></p><p><span style="font-size:1rem;"></span></p><p>A vállalat eredményének elemzésére egy primer kutatás készült azon belül, pedig egy mélyinterjú került lefolytatásra, melynek alanya a cég tulajdonosa és marketingvezetője Rudolf Rita. Ő az a személy a vállalatnál, akinek a leginkább rálátása van arra, hogy mi vezetett a vállalat sikeréhez. Rita emellett biztos információkat bocsátott rendelkezésre, mely tényszerű adatként szolgál a kiértékeléshez.</p><br><p></p><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikáció, marketing, stratégia, ügyfélkapcsolat, webáruház
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet