Hantal Zoltán Zalán (2023) Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája_Hantal Zoltán Zalán_F0K4VN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hantal_Zoltan_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>A projektmunka során bemutatásra kerül, hogy a webáruház, minek köszönheti, hogy rendeléseinek száma 1 év alatt (2021-2022) 30%-kal nőtt meg, illetve, hogy milyen eszközöket használt céljai eléréséhez.</p> <p>Ezen felül ismertetésre kerül, az ügyfélkapcsolati rendszerük, amit jómagam látok el, illetve hogyan működik napi szinten és hogy milyen vásárlóbarát kommunikációs stratégiával rendelkezik. Részletes bemutatásra kerül a weboldal: hogyan támogatja a mindennapi <span style="font-size:1rem;">működést, miként járul hozzá a vásárlói elégedettséghez. Zárásként pedig javaslatot teszek, hogy hogyan tudja fenntartani a jelenlegi sikerét a 2023-as évben.</span></p><p><span style="font-size:1rem;"></span></p><p>A vállalat eredményének elemzésére egy primer kutatás készült azon belül, pedig egy mélyinterjú került lefolytatásra, melynek alanya a cég tulajdonosa és marketingvezetője Rudolf Rita. Ő az a személy a vállalatnál, akinek a leginkább rálátása van arra, hogy mi vezetett a vállalat sikeréhez. Rita emellett biztos információkat bocsátott rendelkezésre, mely tényszerű adatként szolgál a kiértékeléshez.</p><br><p></p><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing, stratégia, ügyfélkapcsolat, webáruház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |