Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája

Hantal Zoltán Zalán (2023) Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája_Hantal Zoltán Zalán_F0K4VN.pdf] PDF
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája_Hantal Zoltán Zalán_F0K4VN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hantal_Zoltan_2023.pdf] PDF
Hantal_Zoltan_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka során bemutatásra kerül, hogy awebáruház, minek köszönheti, hogy rendeléseinek száma1 év alatt (2021-2022) 30%-kalnőtt meg, illetve,hogy milyen eszközöket használt céljai eléréséhez.Ezen felül ismertetésre kerül, az ügyfélkapcsolatirendszerük, amit jómagam látok el, illetve hogyanműködik napi szinten és hogy milyen vásárlóbarát kommunikációs stratégiával rendelkezik. Részletes bemutatásra kerül a weboldal:hogyan támogatja a mindennapiműködést, miként járul hozzá a vásárlói elégedettséghez. Zárásként pedigjavaslatot teszek, hogy hogyan tudja fenntartani a jelenlegi sikerét a 2023-as évben.A vállalateredményének elemzésére egy primer kutatás készült azon belül, pedig egy mélyinterjú került lefolytatásra, melynekalanya a cég tulajdonosa és marketingvezetője RudolfRita. Ő az a személy a vállalatnál, akinek a leginkább rálátása vanarra, hogy mi vezetett a vállalatsikeréhez. Rita emellett biztos információkat bocsátott rendelkezésre, melytényszerű adatként szolgál a kiértékeléshez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikáció, marketing, stratégia, ügyfélkapcsolat, webáruház
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet