Hantal Zoltán Zalán (2023) Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája_Hantal Zoltán Zalán_F0K4VN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hantal_Zoltan_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka során bemutatásra kerül, hogy awebáruház, minek köszönheti, hogy rendeléseinek száma1 év alatt (2021-2022) 30%-kalnőtt meg, illetve,hogy milyen eszközöket használt céljai eléréséhez.Ezen felül ismertetésre kerül, az ügyfélkapcsolatirendszerük, amit jómagam látok el, illetve hogyanműködik napi szinten és hogy milyen vásárlóbarát kommunikációs stratégiával rendelkezik. Részletes bemutatásra kerül a weboldal:hogyan támogatja a mindennapiműködést, miként járul hozzá a vásárlói elégedettséghez. Zárásként pedigjavaslatot teszek, hogy hogyan tudja fenntartani a jelenlegi sikerét a 2023-as évben.A vállalateredményének elemzésére egy primer kutatás készült azon belül, pedig egy mélyinterjú került lefolytatásra, melynekalanya a cég tulajdonosa és marketingvezetője RudolfRita. Ő az a személy a vállalatnál, akinek a leginkább rálátása vanarra, hogy mi vezetett a vállalatsikeréhez. Rita emellett biztos információkat bocsátott rendelkezésre, melytényszerű adatként szolgál a kiértékeléshez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing, stratégia, ügyfélkapcsolat, webáruház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |