Gemela Cintia Fanni (2023) Az élethosszig tartó tanulás motivációi. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT-Gemela-Cintia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
katasztrófaturizmus.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
|
PDF
MA bírálati lap Gemela Cintia Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (310kB) |
|
PDF
Gemela Cintia MA bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (326kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom célja az volt, hogy feltárjam a munkavállalók élethosszig tartó tanulás iránti motivációs bázisát. Szerettem volna megtudni, hogy egy vezető számára előny vagy hátrány adott munkakörnél a túlképzettség. Interjúk segítségével ez meg is valósult. Dolgozatom végére igazolódott, hogy diplomásokkörében az élethosszig tartó tanulás iránti motiváció magasabb, mint az alacsonyabb képzettségűek körében. Ez a magasabb motiváció összefüggésben áll a felsőoktatásban végzettek tanulás terén szerzett előzetes pozitív tapasztalataival, a tanulással kapcsolatos eredményességükkel, az ezáltal szerzett pozitív énképükkel, önbecsülésükkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élethosszig tartó tanulás, motiváció, munkavállalók tanulása, túlképzettség előnye, túlképzettség hátránya |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |