Az élethosszig tartó tanulás motivációi

Gemela Cintia Fanni (2023) Az élethosszig tartó tanulás motivációi. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT-Gemela-Cintia.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT-Gemela-Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of katasztrófaturizmus.pdf] PDF
katasztrófaturizmus.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (7MB)
[thumbnail of MA bírálati lap Gemela Cintia Fanni.pdf] PDF
MA bírálati lap Gemela Cintia Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (310kB)
[thumbnail of Gemela Cintia MA bírálati lap.pdf] PDF
Gemela Cintia MA bírálati lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (326kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom célja az volt, hogy feltárjam a munkavállalók élethosszig tartó tanulás iránti motivációs bázisát. Szerettem volna megtudni, hogy egy vezető számára előny vagy hátrány adott munkakörnél a túlképzettség. Interjúk segítségével ez meg is valósult. Dolgozatom végére igazolódott, hogy diplomásokkörében az élethosszig tartó tanulás iránti motiváció magasabb, mint az alacsonyabb képzettségűek körében. Ez a magasabb motiváció összefüggésben áll a felsőoktatásban végzettek tanulás terén szerzett előzetes pozitív tapasztalataival, a tanulással kapcsolatos eredményességükkel, az ezáltal szerzett pozitív énképükkel, önbecsülésükkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tanári

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élethosszig tartó tanulás, motiváció, munkavállalók tanulása, túlképzettség előnye, túlképzettség hátránya
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:28
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet