Papp Dávid (2023) BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Papp_Dávid_BioTechUSA_szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
SzakdolgozatBírálatPappDávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
![]() |
PDF
Papp_David_belso_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (358kB) |
Abstract
Szakdolgozatom fő célja, hogy elemezzem milyen marketingstratégiával jutottak el odáig, hogy ma már egy sikeres magyar vállalkozásként tartják számon őket. Több kutatási kérdésre kerestem a választ, primer és szekunder kutatás segítségével. Az egyik ilyen, hogy megismertem a cég történetét, így komplexebb képet kaptam, milyen mérföldkövek voltak a sikerhez vezető úton. Továbbá kiderül dolgozatomból, hogy a a sportolók mellett, új célcsoportjukat milyen marketingeszközökkel próbálják megszólítani. Ezek mellett szekunder kutatásomban az egészség fontosságát, étrendkiegészítőket, és a sport marketinget is érintettem.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | cégelemzés, Étrendkiegészítő, marketing, sport, sportmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Last Modified: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |