Papp Dávid (2023) BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Papp_Dávid_BioTechUSA_szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SzakdolgozatBírálatPappDávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
|
PDF
Papp_David_belso_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (358kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő célja, hogy elemezzem milyen marketingstratégiával jutottak el odáig, hogy ma már egy sikeres magyar vállalkozásként tartják számon őket. Több kutatási kérdésre kerestem a választ, primer és szekunder kutatás segítségével. Az egyik ilyen, hogy megismertem a cég történetét, így komplexebb képet kaptam, milyen mérföldkövek voltak a sikerhez vezető úton. Továbbá kiderül dolgozatomból, hogy a a sportolók mellett, új célcsoportjukat milyen marketingeszközökkel próbálják megszólítani. Ezek mellett szekunder kutatásomban az egészség fontosságát, étrendkiegészítőket, és a sport marketinget is érintettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégelemzés, Étrendkiegészítő, marketing, sport, sportmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |