Pente Patrik (2023) Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Pente Patrik - Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Pente Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projectmunkámban be szeretném mutatni, hogy, hogyan van jelen az e-kereskedelemMagyarországon, milyen típusai vannak a webáruházaknak, illetve hogy milyenfelételek megléte szükséges egy sikeres webáruház üzemeltetéséhez. A következőkbenösszefoglalom a webáruház marketing legfőbb eszközeit, majd rátérek akeresőoptimalizálás fejezetre, ahol röviden bemutatom, hogy pontosan milyentípusai vannak, és hogy mikre kell figyelni a kulcsszóelemzéseknél, illetveszót ejtek a mobilos keresésoptimalizálásról is. Akövetkezőkben a TESCO áruházat fogom bemutatni, illetve versenykörnyezetét, amiután a vállalat webes jelenlétét fogom gyakorlati szempontból megvizsgálni,illetve összevetni más konkurens vállalatokéval, és megvizsgálom a felhasználóiélményt is egy online vásárlás alkalmával. A primer kutatásom fő célja pedig aTESCO webes és a hagyományos vásárlási szokásainak felmérése volt. Mint ahogy avilág más részein, úgy országunkban is rohamos mértékben nő az interneteswebáruházak száma, mert ez a legkényelmesebb módja mindennapi szükségleteinkbeszerzésének.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, fmcg, SEO, Tesco, webáruház |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |