Rákos Márk (2023) Pizza Monkey marketing tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| ![Szakdolg_Rákos_Márk.pdf [thumbnail of Szakdolg_Rákos_Márk.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Szakdolg_Rákos_Márk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
| ![Kerdoiv.pdf [thumbnail of Kerdoiv.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Kerdoiv.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (647kB) | 
| ![Rákos Márk BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf [thumbnail of Rákos Márk BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Rákos Márk BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) | 
| ![Rákos Márk.pdf [thumbnail of Rákos Márk.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Rákos Márk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) | 
Absztrakt (kivonat)
BevezetésNapjaink gazdasági helyzetét tekintve kiemelten fontosjelentősége van egy adott vállalat (főként, ha ismert márkaként aposztrofálhatónévvel operál) által végzett marketingtevékenységnek. E tevékenység azonbanszükségszerűen komoly előkészítést igényel: fel kell ismerni a fogyasztóiszükségletet, megadni a szükséges információkat, felvázolni a lehetségesalternatívákat, majd végig kísérni a lehetséges fogyasztót a választás, majdvásárlás folyamatán, figyelni kell a vásárlás utáni magatartását. Ezekmegfigyelése után következik a kapott eredményekre épített marketing stratégia.Ennek azért van óriási jelentősége, mert a fogyasztói igények és adott vállalatversenypiaci helyzete folyamatosan változik a külső és belső körülményekhatására.A digitalizáció gyors és nagy mértékű terjedése és aCOVID-19 okozta pandémia összekapcsolódott, felértékelődött az érintésmentes,„távoli” megoldások alkalmazása, alapvetően áthelyezte a szükségleteksúlypontjait. Emellett az sem elhanyagolható, hogy mind a marketing elmélete,mind pedig gyakorlata óriási változásokon ment keresztül. Napjainkbanfigyelemmel kell követni például a felhasználók által létrehozott tartalmakat.A hatékony marketing alapvető kritériumai is módosultak ennek megfelelően, mástrendek érvényesülnek.A sikeres és hosszútávú profitszerzés elengedhetetlenülszükséges feltétele a jól átgondolt vállalati- és a hozzá kapcsolódó marketingstratégia a lehető legtöbb csatornán a lehető legtöbb eszköz felhasználásávalkommunikálva. Fontos kérdés, hogy a marketingtevékenység során más eszközöketalkalmaznak-e akkor, amikor a fiatalokat, és más eszközöket akkor, amikoridősebb fogyasztókat céloznak a termékek promótálásakor. Mérik-e a vevőielégedettséget? Ha igen, hogyan? A kapott eredményeket hogyan építik bele akésőbbi stratégiába? A megfogalmazott célok megfelelnek-e az ezekkel szembentámasztott követelményeknek?A dolgozatban a marketingtevékenység vizsgálatát a Pizza Monkeypéldáján keresztül szemléltetem. Az egyik legfontosabb kérdés az, hogy a PizzaMonkey mely – imént felsorolt - változásra válaszul hozta létre jelenlegaktuális marketing stratégiáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | BCG mátrix, gazdaság, marketing, SWOT-elemzés, vendéglátás | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
