Drienyovszki Dóra (2023) A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája - Drienyovszki Dóra (P2U0CJ).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Drienyovszki Dóra_opponens_Farkas Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
Drienyovszki Dóra_konzulens_Oláh Péter Károly_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat témája a Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiájának bemutatása. A szakdolgozat érinti a szállodai értékesítési stratégiák fő elemeit: árazás, disztribució, versenytárselemzés és piaci pozícionálás, vendégszegmentáció és review-management. A szakirodalmi áttekintőben az értékesíts, a Revenue Management és a dinamikus árazás áll a középpontban, de a budapesti szállodapiacot is vizsgáltam, az elmúlt négy évre visszamenőleg. Dolgozatomban primer- és szekunderkutatást is végeztem. A szakdolgozat SWOT-analízist, ár-érték mátrixot és interjúkat is tartalmaz, melyek segítségével átfogó képet kaphatunk a Continental Grup által üzemeltetett szállodáról. Eredményként elmondható, hogy a Hotel Vision Budapest megfelelő, reális és modern stratégiával rendelkezik, ami elősegíti a piacon való kiemelkedó pozícióját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, butikhotel, értékesítés, hotel, Revenue Management, versenytársak elemzésee |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |