Lévárt Ákos György (2023) How does UI/UX design affect consumer behavior in the fashion and apparel e-commerce sector: an exploratory study. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_Akos Levart.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
LEvartAkos-BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Lévárt_Ákos_György_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">User expreience and user interface design have become integral components to a successful digital product. The discipline has a major effect in how customers perceive and interact with a company in an online context. With the ever-growing trend of digitalisation its significance can not be understated, especially in the Fashion and apparel e-commerce a sector. A sector, which is heavily knows for its fierce competition and ever-changing nature. </p><p dir="ltr" style="text-align:left;">The suggested study seeks to find corellations between design, consumer behavior and business success through analytic methods widely used in the field of user expreience research. </p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | consumers' preferences, design, e-commerce, Fashion and apparel, UI/UX design |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |