Lévárt Ákos György (2023) How does UI/UX design affect consumer behavior in the fashion and apparel e-commerce sector: an exploratory study. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_Akos Levart.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
LEvartAkos-BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Lévárt_Ákos_György_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (185kB) |
Absztrakt (kivonat)
User expreience and user interface design have become integral components to a successful digital product. The discipline has a major effect in how customers perceive and interact with a company in an online context. With the ever-growing trend of digitalisation its significance can not be understated, especially in the Fashion and apparel e-commerce a sector. A sector, which is heavily knows for its fierce competition and ever-changing nature.The suggested study seeks to find corellations between design, consumer behavior and business success through analytic methods widely used in the field of user expreience research.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | consumers' preferences, design, e-commerce, Fashion and apparel, UI/UX design |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |