AkusTone fülspray piacának,ismertségének és a termékhez kapcsolódó fogyasztói szokásoknak elemzése

Fekete - Varga Georgina (2023) AkusTone fülspray piacának,ismertségének és a termékhez kapcsolódó fogyasztói szokásoknak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Fekete_Varga_Georgina_A0XZT8_BGE.pdf] PDF
Fekete_Varga_Georgina_A0XZT8_BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 08..

Download (1MB)
[thumbnail of Fekete-Varga_Georgina_A0XZT8_titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Fekete-Varga_Georgina_A0XZT8_titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (227kB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Fekete-Varga Georgina.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Fekete-Varga Georgina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (155kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkámban a fülápolással kapcsolatos szokások kerültek feltárásra annak érdekében, hogy az AkusTone fülspraynek további marketing lehetőségei kerüljenek feltárásra. A dolgozatom elején Magyarország gyógyszeripari helyzetét ismertettem. Azon belül is a gyógyszerek hazai finanszírozása, gyógyszertárak száma és a bennük elérhető termékek köre. Ezt követően összefoglalásra került a gyógyszeripari marketing, amely speciálisnak tekinthető. Majd bemutatásra került a vizsgált terméket gyártó Aflofarm és a hazai piacon forgalmazó Alfofarm Hungary Kft. Ahhoz, hogy jobban megismerjem az vállalat elindulását, működését interjút készítettem az Aflofarm Hungary Kft. ügyvezetőjével. A már említett AkusTone fülspraynek elvégeztem a verseny piaci, mikor és makrokörnyezeti elemzését is. Az AkusTone termék menedzserével készített interjúból megtudhattam, hogyan indították el a terméket a hazai piacon, és jelenleg milyen marketing eszközöket alkalmaznak. Ahhoz, hogy további marketing lehetőség kerüljenek feltárásra készítettem egy lakossági kérdőívet, amely az egészséget támogató készítmények, fülápolással kapcsolatos szokásokról szólt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, gyógyszerkereskedelem, gyógyszermarketing, gyógyszerpiac, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:27
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet