Galó Áron Ferenc (2023) A sikeres üzleti tárgyalás és kommunikáció szerepe a szolnoki székhelyű Tóth Autó gépjárműkereskedelmi vállalkozás értékesítési stratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
GalóÁron_szakdolgozat_final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (766kB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Galo_Aron.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;">Az autóipar és az autókereskedelem számomra többszörösen is kedves téma. Nemcsak azért, mert már kisfiúként kívülről fújtam az autómárkákat és több szekrényt megtöltöttek a játékautóim, hanem azért is, mert a családomban többen is ebben a szektorban találták meg élethivatásukat. Ki autószerelő-mesterként, ki autókereskedőként, ki pedig autóipari mérnökként. Nem elképzelhetetlen számomra, hogy én is a nyomdokaikba lépek. Rendkívül érdekesnek tartom azokat a vállalkozásokat, amelyek komoly kihívásokkal szemben is megtalálják a piaci réseket és megtalálják a kiskapukat a sikeres működés felé. Szolnoki születésűként fontosnak tartom, hogy egy olyan cégen keresztül mutassak be egy lehetséges sikeres működési modellt, amely Kelet-Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő autókereskedelmi vállalkozása, benne hazánk legjobban működő vidéki Honda szalonjával. Édesapám több, mint 20 éve dolgozik ebben a kereskedelmi-szolgáltató cégben, amelynek felfutása folyamatos, és amely az elmúlt évek rendkívüli eseményeihez - gazdasági válság, világjárvány, szomszédos háború – alkalmazkodva, arra folyamatosan reagálva keresi a túlélés kulcsát, az üzleti szempontból eredményes működést. Az autóiparban folyamatos változásban van, a közeljövő jelentős kihívások elé állítja a szektort, amelynek középpontjában az elektromos és önvezető autók előtörése, valamint a digitalizáció áll majd a középpontban. Ez az időszak kihívás és lehetőség is lehet egyben a vállalatok számára, ugyanis a vállalatok arra törekednek, hogy megteremtsék a fenntartható működést és versenyképességük növelése mellett minél nagyobb nyereségre tegyenek szert. </p><p dir="ltr" style="text-align: left;">Projektmunkám célja az Alföld szívében, Szolnokon működő Honda Tóth vállalkozás részletes bemutatása, üzleti tárgyalásának és kommunikációjának felfedése. Egy olyan számomra inspiráló innovatív üzleti hozzáállás, mint „jó gyakorlat” bemutatása, amely a stratégiai – sokszor kockázatos – döntések gyors meghozatalával képes volt eredményesen tovább működni egy különösen változatos és nem kis kihívásokkal körülölelt gazdasági és társadalmi környezetben.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | autóértékesítés, autókereskedelem, Jász-Nagykun-Szolnok megye, magyar autópiac, Szolnok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |