A sikeres üzleti tárgyalás és kommunikáció szerepe a szolnoki székhelyű Tóth Autó gépjárműkereskedelmi vállalkozás értékesítési stratégiájában

Galó Áron Ferenc (2023) A sikeres üzleti tárgyalás és kommunikáció szerepe a szolnoki székhelyű Tóth Autó gépjárműkereskedelmi vállalkozás értékesítési stratégiájában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of GalóÁron_szakdolgozat_final.pdf] PDF
GalóÁron_szakdolgozat_final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (766kB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Galo_Aron.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Galo_Aron.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (239kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">Az autóipar és az autókereskedelem számomra többszörösen is kedves téma. Nemcsak azért, mert már kisfiúként kívülről fújtam az autómárkákat és több szekrényt megtöltöttek a játékautóim, hanem azért is, mert a családomban többen is ebben a szektorban találták meg élethivatásukat. Ki autószerelő-mesterként, ki autókereskedőként, ki pedig autóipari mérnökként. Nem elképzelhetetlen számomra, hogy én is a nyomdokaikba lépek. Rendkívül érdekesnek tartom azokat a vállalkozásokat, amelyek komoly kihívásokkal szemben is megtalálják a piaci réseket és megtalálják a kiskapukat a sikeres működés felé. Szolnoki születésűként fontosnak tartom, hogy egy olyan cégen keresztül mutassak be egy lehetséges sikeres működési modellt, amely Kelet-Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő autókereskedelmi vállalkozása, benne hazánk legjobban működő vidéki Honda szalonjával. Édesapám több, mint 20 éve dolgozik ebben a kereskedelmi-szolgáltató cégben, amelynek felfutása folyamatos, és amely az elmúlt évek rendkívüli eseményeihez - gazdasági válság, világjárvány, szomszédos háború – alkalmazkodva, arra folyamatosan reagálva keresi a túlélés kulcsát, az üzleti szempontból eredményes működést. Az autóiparban folyamatos változásban van, a közeljövő jelentős kihívások elé állítja a szektort, amelynek középpontjában az elektromos és önvezető autók előtörése, valamint a digitalizáció áll majd a középpontban. Ez az időszak kihívás és lehetőség is lehet egyben a vállalatok számára, ugyanis a vállalatok arra törekednek, hogy megteremtsék a fenntartható működést és versenyképességük növelése mellett minél nagyobb nyereségre tegyenek szert.&nbsp;</p><p dir="ltr" style="text-align: left;">Projektmunkám célja az Alföld szívében, Szolnokon működő Honda Tóth vállalkozás részletes bemutatása, üzleti tárgyalásának és kommunikációjának felfedése. Egy olyan számomra inspiráló innovatív üzleti hozzáállás, mint „jó gyakorlat” bemutatása, amely a stratégiai – sokszor kockázatos – döntések gyors meghozatalával képes volt eredményesen tovább működni egy különösen változatos és nem kis kihívásokkal körülölelt gazdasági és társadalmi környezetben.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: autóértékesítés, autókereskedelem, Jász-Nagykun-Szolnok megye, magyar autópiac, Szolnok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:27
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet