A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére

Selyem Daniella Klaudia (2023) A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Selyem Daniella Klaudia_T0CJ2I.pdf] PDF
Szakdolgozat_Selyem Daniella Klaudia_T0CJ2I.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Selyem Daniella-belső.pdf] PDF
Selyem Daniella-belső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)
[thumbnail of Selyem Daniella Klaudia_opponens_Schultz Éva.pdf] PDF
Selyem Daniella Klaudia_opponens_Schultz Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (311kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a közösségi média negatív hatásait vizsgálja a Z generációra, és azon belül is az önképükre leszűkítve, hiszen szerintem ez a téma napjainkban kiemelten releváns. Először a generációt és tulajdonságait ismertetem, majd a közösségi médiát is, hogyan is néz ki napjainkban, mire és miért használjuk. Ezután pedig rátérek az egyéneket és a közösségeket érő negatív hatásokra, illetve szokásaikra, amik a közösségi média használata során alakulnak ki, végül a dolgozatom végére egy egységes képet kapok felvetéseimről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fiatalok, függőség, közösségi média, önismeret, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:27
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet