Selyem Daniella Klaudia (2023) A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Selyem Daniella Klaudia_T0CJ2I.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Selyem Daniella-belső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
|
PDF
Selyem Daniella Klaudia_opponens_Schultz Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (311kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a közösségi média negatív hatásait vizsgálja a Z generációra, és azon belül is az önképükre leszűkítve, hiszen szerintem ez a téma napjainkban kiemelten releváns. Először a generációt és tulajdonságait ismertetem, majd a közösségi médiát is, hogyan is néz ki napjainkban, mire és miért használjuk. Ezután pedig rátérek az egyéneket és a közösségeket érő negatív hatásokra, illetve szokásaikra, amik a közösségi média használata során alakulnak ki, végül a dolgozatom végére egy egységes képet kapok felvetéseimről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fiatalok, függőség, közösségi média, önismeret, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |