Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál

Horváth Bálint (2023) Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál.pdf] PDF
Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Horvath_Balint_2023.pdf] PDF
Horvath_Balint_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Dolgozatomban a marketing területének egy aktuális és a trendek szempontjából folyamatosan növekvő szegmenséről lesz szó, amelyet egy induló vállalkozás ötlettel elemzek.&nbsp;A személyes célom egy olyan kreatív ügynökség létrehozása, amelynek működése a vevők igényeire van szabva. Elsődleges célpiacként olyan területre fókuszálnék a vállalkozásommal, ami designer termékekkel foglalkozik. Ügynökségemmel olyan vállalkozókat, cégeket keresnék meg, alakítanék ki partneri kapcsolatot, akik rendelkeznek egy egyedi termékkel, amely már az előbb említett kategóriába tartozik.&nbsp;SWOT analízissel elemzésre kerül a hazai piac általánosan egy induló kreatív ügynökség tekintetében, továbbá általános szeretném ismertetni, hogy mit is takar egy ilyen ügynökség. Bemutatásra kerülnek alapfogalmak a marketing területével kapcsolatban, amelyek úgy gondolom, fontos tisztázni, hogy megfelelő képet kapjunk a teljes projekttel kapcsolatban. Írásomban felmérem és elemzen a piacon lévő versenytársakat egy már meglévő kutatás alapján, továbbá induló ügynökségem tervezetét prezentálom.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, marketing terv, marketingelmélet, marketingkommunikáció, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:27
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet