Az El Salvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba

Scheiber Eszter (2023) Az El Salvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Scheiber Eszter_szakdolgozat 2023.pdf] PDF
Scheiber Eszter_szakdolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2028. May 04..

Download (5MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_OMV.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_OMV.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (389kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Scheiber_Eszter.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Scheiber_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (124kB)
[thumbnail of Scheiber Eszter bírálat.pdf] PDF
Scheiber Eszter bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (494kB)

Abstract

Szakdolgozatom témája az ElSalvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba. Gyakornokságomatennél a vállalatnál töltöttem, ezáltal figyelemmel kísérhettem a piacibevezetés folyamatát, illetve ennek kommunikációs támogatását is. Ez azinformációm és tudásom egy stabil kiindulási alapot adott jelen szakdolgozatátfogó megírásához. A téma aktualitása abban rejlik, hogy az El Salvador kávé 2023.januárjában került bevezetésre. Dolgozatomban egy rövid helyzetértékeléstkövetően, elsősorban a téma szempontjából releváns szakirodalmi hátteretvizsgáltam, majd bemutattam a bázis vállalat történetét és piaci helyzetét. Eztkövetően rátértem a VIVA kávézók kínálatára és a bevezetett termék tulajdonságaira.Majd benchmark elemzést végeztem, mely során a konkurens vállalatoktermékkínálatát vizsgáltam. Szakdolgozatomban bemutatásra kerültek az OMV általmeghatározott célszegmensek tulajdonságai, illetve médiafogyasztási szokásaik. Továbbáismertettem a bevezetés során alkalmazott kommunikációs mixet és akommunikációs architektúra felépítését a See-Think-Do-Care keretrendszeren keresztül.Ezt követően bemutattam primer kutatásom eredményeit, amelynek alapján javaslatokattettem a vállalat további kommunikációs tervével kapcsolatban.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Direct Trade, El Salvador kávé, kávéfogyasztás, OMV, üzemanyag kiskereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Aug. 03. 16:26
Last Modified: 2023. Aug. 03. 16:26

Actions (login required)

View Item View Item