Az El Salvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba

Scheiber Eszter (2023) Az El Salvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Scheiber Eszter_szakdolgozat 2023.pdf] PDF
Scheiber Eszter_szakdolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 04..

Download (5MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_OMV.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_OMV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (389kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Scheiber_Eszter.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Scheiber_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (124kB)
[thumbnail of Scheiber Eszter bírálat.pdf] PDF
Scheiber Eszter bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (494kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája az ElSalvador Direct Trade kávé bevezetése az OMV töltőállomások VIVA kávézóiba. Gyakornokságomatennél a vállalatnál töltöttem, ezáltal figyelemmel kísérhettem a piacibevezetés folyamatát, illetve ennek kommunikációs támogatását is. Ez azinformációm és tudásom egy stabil kiindulási alapot adott jelen szakdolgozatátfogó megírásához. A téma aktualitása abban rejlik, hogy az El Salvador kávé 2023.januárjában került bevezetésre. Dolgozatomban egy rövid helyzetértékeléstkövetően, elsősorban a téma szempontjából releváns szakirodalmi hátteretvizsgáltam, majd bemutattam a bázis vállalat történetét és piaci helyzetét. Eztkövetően rátértem a VIVA kávézók kínálatára és a bevezetett termék tulajdonságaira.Majd benchmark elemzést végeztem, mely során a konkurens vállalatoktermékkínálatát vizsgáltam. Szakdolgozatomban bemutatásra kerültek az OMV általmeghatározott célszegmensek tulajdonságai, illetve médiafogyasztási szokásaik. Továbbáismertettem a bevezetés során alkalmazott kommunikációs mixet és akommunikációs architektúra felépítését a See-Think-Do-Care keretrendszeren keresztül.Ezt követően bemutattam primer kutatásom eredményeit, amelynek alapján javaslatokattettem a vállalat további kommunikációs tervével kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Direct Trade, El Salvador kávé, kávéfogyasztás, OMV, üzemanyag kiskereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:26
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet