A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése

Neufeld Márton (2023) A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka (2).pdf] PDF
Projektmunka (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (754kB)
[thumbnail of Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (422kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Azért ezt a témát választottam mivel 2022 októberében csatlakoztam a vállalathoz, mint vevőszolgálati munkatárs. Mindennapi munkámba tartozik az árucsere, selejtezés, visszáruzás és mindenféle termékreklamációval kapcsolatos panaszok kezelése. Mindig is szerettem az emberekkel foglalkozni és mindenféle problémára megoldást találni. Tapasztalataim alapján fontos az első benyomás és a maximális vásárlói elégedettség és ez is megerősített és segített témám kiválasztásában.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Decathlon, elégedettség, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, kereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:26
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet