Neufeld Márton (2023) A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (754kB) |
|
PDF
Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Azért ezt a témát választottam mivel 2022 októberében csatlakoztam a vállalathoz, mint vevőszolgálati munkatárs. Mindennapi munkámba tartozik az árucsere, selejtezés, visszáruzás és mindenféle termékreklamációval kapcsolatos panaszok kezelése. Mindig is szerettem az emberekkel foglalkozni és mindenféle problémára megoldást találni. Tapasztalataim alapján fontos az első benyomás és a maximális vásárlói elégedettség és ez is megerősített és segített témám kiválasztásában.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Decathlon, elégedettség, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, kereskedelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |