A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése

Neufeld Márton (2023) A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka (2).pdf] PDF
Projektmunka (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (754kB)
[thumbnail of Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (422kB)

Absztrakt (kivonat)

Azért ezt a témát választottam mivel 2022 októberébencsatlakoztam a vállalathoz, mint vevőszolgálati munkatárs. Mindennapi munkámbatartozik az árucsere, selejtezés, visszáruzás és mindenféle termékreklamációvalkapcsolatos panaszok kezelése. Mindig is szerettem az emberekkel foglalkozni ésmindenféle problémára megoldást találni. Tapasztalataim alapján fontos az elsőbenyomás és a maximális vásárlói elégedettség és ez is megerősített és segítetttémám kiválasztásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Decathlon, elégedettség, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, kereskedelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:26
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet