Neufeld Márton (2023) A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (754kB) |
|
PDF
Neufeld_Marton_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
Azért ezt a témát választottam mivel 2022 októberébencsatlakoztam a vállalathoz, mint vevőszolgálati munkatárs. Mindennapi munkámbatartozik az árucsere, selejtezés, visszáruzás és mindenféle termékreklamációvalkapcsolatos panaszok kezelése. Mindig is szerettem az emberekkel foglalkozni ésmindenféle problémára megoldást találni. Tapasztalataim alapján fontos az elsőbenyomás és a maximális vásárlói elégedettség és ez is megerősített és segítetttémám kiválasztásában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Decathlon, elégedettség, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói magatartás, kereskedelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |