Gedeon Ábel László (2023) A vendéglátás etikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A vendéglátás etikája__ Gedeon Ábel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gedeon Ábel László - szakdolgozat bírálat - Drábik László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (627kB) |
|
PDF
Gedeon Ábel László szakdolgozat bírálat 2023 06 06 pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a vendéglátás etikáját vizsgálja, többszemszögből. Először, a történetét néztem meg és elemeztem, hogy honnanis alakult ki a mai etika a vendéglátás és turizmus ágazatokban. Ezt követően, avendéglátásetika értelmezéséről írtam, ahol az erkölcsi alapokat, erényeket ésetikai alapelveket fejtettem ki. Majd folytattam a vendéglátás etika elemzést, már amai gyakorlatban nézve. Ezt, aztán a kutatási módszereimmel vizsgáltam tovább.Ezeket, egy interjú és egy kérdőív formájában végeztem el. Végül, az eredményeketelemeztem és konklúziókat, következtetéseket vontam le az eredmények alapján ésaz előzőekben vázolt tudásanyagok figyelembevételével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | emberi kapcsolatok, erkölcsi értékek, etika, fenntarthatóság, magatartásformák, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |