Farmosi Dániel (2023) Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
farmosi_daniel_djrhve_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Farmosi Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
Arravagyok kíváncsi, hogy a márkaszeretet hogyan alakulhatott át már-márfanatizmussá. Mi az, amitől az Apple képes volt egy olyan fogyasztói csoportotlétrehozni, mely gondolkodás nélkül megfizeti évről évre az újdonságokat. Számolni lehet marketing stratégiai szinten avásárlók személyes, szenvedélyes ajánlására. Bizonyos társadalmi csoportokdinamikájának szerves részei az Apple eszközök, egyfajta státusz szimbólumotképviselnek, mellyel az Apple tisztában van, épít rá. Mindezek, azt gondolom, hogyegy izgalmas, figyelemre méltó koncepciót hordoznak magukban, melyet vizsgálni,kutatni és megérteni érdemes.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Apple, árstratégia, márka, márkahűség, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |