Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása

Farmosi Dániel (2023) Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of farmosi_daniel_djrhve_2023.pdf] PDF
farmosi_daniel_djrhve_2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Farmosi Dániel.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Farmosi Dániel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (154kB)

Absztrakt (kivonat)

Arravagyok kíváncsi, hogy a márkaszeretet hogyan alakulhatott át már-márfanatizmussá. Mi az, amitől az Apple képes volt egy olyan fogyasztói csoportotlétrehozni, mely gondolkodás nélkül megfizeti évről évre az újdonságokat. Számolni lehet marketing stratégiai szinten avásárlók személyes, szenvedélyes ajánlására. Bizonyos társadalmi csoportokdinamikájának szerves részei az Apple eszközök, egyfajta státusz szimbólumotképviselnek, mellyel az Apple tisztában van, épít rá. Mindezek, azt gondolom, hogyegy izgalmas, figyelemre méltó koncepciót hordoznak magukban, melyet vizsgálni,kutatni és megérteni érdemes.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Apple, árstratégia, márka, márkahűség, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:25
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet