Klich Bálint (2023) A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_KLICH BÁLINT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Klich Bálint-belső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (272kB) |
|
PDF
Klich Bálint KSZ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (310kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen hatást gyakorol az emberek lelkivilágára, valamint mindennapos döntéseire egy reklám, a fenntarthatóság témájában. Hidegen hagyja? Meglátja benne a saját felelősségét? Röviden elgondolkozik, de továbbra sem változtat semmin?Azért választottam ezt a témát, mert az a tapasztalatom (és ezt a kutatásom eredményei is kellőképp igazolják), hogy az embernek sokszor sajnos mindegy, hogy mekkora volumenű az adott probléma, nem látja meg egyszerűen benne a saját felelősségét (ellenben másra mutogat) és ezért nem tudunk egyről a kettőre lépni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | felelősség, fenntarthatóság, környezettudatosság, reklám, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |