A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre

Klich Bálint (2023) A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_KLICH BÁLINT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_KLICH BÁLINT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Klich Bálint-belső.pdf] PDF
Klich Bálint-belső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (272kB)
[thumbnail of Klich Bálint KSZ bírálat.pdf] PDF
Klich Bálint KSZ bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (310kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során azt vizsgáltam, hogy milyen hatást gyakorol az emberek lelkivilágára, valamint mindennapos döntéseire egy reklám, a fenntarthatóság témájában. Hidegen hagyja? Meglátja benne a saját felelősségét? Röviden elgondolkozik, de továbbra sem változtat semmin?Azért választottam ezt a témát, mert az a tapasztalatom (és ezt a kutatásom eredményei is kellőképp igazolják), hogy az embernek sokszor sajnos mindegy, hogy mekkora volumenű az adott probléma, nem látja meg egyszerűen benne a saját felelősségét (ellenben másra mutogat) és ezért nem tudunk egyről a kettőre lépni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közösségszervezés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felelősség, fenntarthatóság, környezettudatosság, reklám, reklámpszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:25
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet