Krajczár Ákos (2023) A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (967kB) |
|
PDF
Krajczár Ákos_konzulensi_Fábián Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
Célkitűzésem volt, hogy a feltárjam a szállodai front-office munkakör nehézségeit, a munkakörben elvárt tulajdonságokat. Arra kerestem a választ, hogy az IHG standardak hogyan segítik a személyzet munkáját, a Covid-19 pandémia milyen hatással volt a munkavégzésre, és milyen nehézségeket okozott.Áttekintettem a szakirodalmat, a szállodás szakkönyveket, hazai és nemzetközi szakcikkeket, honlapokat tanulmányoztam, hogy pontos képet kapjak. A vizsgálatom fókuszban a front-office tevékenység, és a pandémia hatása állt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, Front Office, nemzetközi szállodalánc, pandémia, szállodaipar, vizsgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |