A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül

Krajczár Ákos (2023) A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül .pdf] PDF
A Front office tevékenységének vizsgálata a pandemia után egy nemzetközi szállodaláncon keresztül .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (967kB)
[thumbnail of Krajczár Ákos_konzulensi_Fábián Tamás.pdf] PDF
Krajczár Ákos_konzulensi_Fábián Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

Célkitűzésem volt, hogy a feltárjam a szállodai front-office munkakör nehézségeit, a munkakörben elvárt tulajdonságokat. Arra kerestem a választ, hogy az IHG standardak hogyan segítik a személyzet munkáját, a Covid-19 pandémia milyen hatással volt a munkavégzésre, és milyen nehézségeket okozott.Áttekintettem a szakirodalmat, a szállodás szakkönyveket, hazai és nemzetközi szakcikkeket, honlapokat tanulmányoztam, hogy pontos képet kapjak. A vizsgálatom fókuszban a front-office tevékenység, és a pandémia hatása állt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Budapest, Front Office, nemzetközi szállodalánc, pandémia, szállodaipar, vizsgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:25
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet