Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva

Andrási Bence (2023) Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)

[thumbnail of Projektmunka (Andrási Bence, SKW8R3).pdf] PDF
Projektmunka (Andrási Bence, SKW8R3).pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Andrási Bence.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Andrási Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Abstract

A projektmunka témáját az integrált marketingkommunikáció adta, amelyet a Decathlon példáján keresztül mutattam be. Annak tartalma a következő módon épült fel. A bevezetés után először a Decathlon került bemutatásra (általánosságban és a társadalmi felelősségvállalás szempontjából is), majd az integrált marketingkommunikáció bemutatása következett elméleti síkon (az értelmezés szintjén) és gyakorlati síkon (a Decathlonon keresztül) is, amelyek igazából a projektmunka alapját adták. Ezután kerültek sorra a projektmunka azon elemei, amelyek segítségével részletesen, különböző szempontok szerint lett megvizsgálva a Decathlon. Így a STEEP-elemzés a makrokörnyezetét, a SWOT-elemzés a mikrokörnyezetét, a 4P-modell szerinti bemutatás pedig a marketingeszközeit mutatta be a Decathlonnak. Ezt követően következett a kutatás, amely különböző részekre volt bontva (problémája, célja, anyaga, módszere, eredménye és annak értékelése) és a következtetésekkel, illetve a javaslatokkal ért véget.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Decathlon, digitális, hagyományos, integrált, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Aug. 03. 16:25
Last Modified: 2023. Aug. 03. 16:25

Actions (login required)

View Item View Item