Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva

Andrási Bence (2023) Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka (Andrási Bence, SKW8R3).pdf] PDF
Projektmunka (Andrási Bence, SKW8R3).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap_Andrási Bence.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Andrási Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka témáját az integrált marketingkommunikáció adta, amelyet a Decathlon példáján keresztül mutattam be. Annak tartalma a következő módon épült fel. A bevezetés után először a Decathlon került bemutatásra (általánosságban és a társadalmi felelősségvállalás szempontjából is), majd az integrált marketingkommunikáció bemutatása következett elméleti síkon (az értelmezés szintjén) és gyakorlati síkon (a Decathlonon keresztül) is, amelyek igazából a projektmunka alapját adták. Ezután kerültek sorra a projektmunka azon elemei, amelyek segítségével részletesen, különböző szempontok szerint lett megvizsgálva a Decathlon. Így a STEEP-elemzés a makrokörnyezetét, a SWOT-elemzés a mikrokörnyezetét, a 4P-modell szerinti bemutatás pedig a marketingeszközeit mutatta be a Decathlonnak. Ezt követően következett a kutatás, amely különböző részekre volt bontva (problémája, célja, anyaga, módszere, eredménye és annak értékelése) és a következtetésekkel, illetve a javaslatokkal ért véget.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Decathlon, digitális, hagyományos, integrált, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:25
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet