Andrási Bence (2023) Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva. Faculty of Commerce, Catering and Tourism. (Unpublished)
![]() |
PDF
Projektmunka (Andrási Bence, SKW8R3).pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
![]() |
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Andrási Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Abstract
A projektmunka témáját az integrált marketingkommunikáció adta, amelyet a Decathlon példáján keresztül mutattam be. Annak tartalma a következő módon épült fel. A bevezetés után először a Decathlon került bemutatásra (általánosságban és a társadalmi felelősségvállalás szempontjából is), majd az integrált marketingkommunikáció bemutatása következett elméleti síkon (az értelmezés szintjén) és gyakorlati síkon (a Decathlonon keresztül) is, amelyek igazából a projektmunka alapját adták. Ezután kerültek sorra a projektmunka azon elemei, amelyek segítségével részletesen, különböző szempontok szerint lett megvizsgálva a Decathlon. Így a STEEP-elemzés a makrokörnyezetét, a SWOT-elemzés a mikrokörnyezetét, a 4P-modell szerinti bemutatás pedig a marketingeszközeit mutatta be a Decathlonnak. Ezt követően következett a kutatás, amely különböző részekre volt bontva (problémája, célja, anyaga, módszere, eredménye és annak értékelése) és a következtetésekkel, illetve a javaslatokkal ért véget.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Decathlon, digitális, hagyományos, integrált, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Last Modified: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |