Andrási Bence (2023) Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka (Andrási Bence, SKW8R3).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap_Andrási Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka témáját az integrált marketingkommunikáció adta, amelyet a Decathlon példáján keresztül mutattam be. Annak tartalma a következő módon épült fel. A bevezetés után először a Decathlon került bemutatásra (általánosságban és a társadalmi felelősségvállalás szempontjából is), majd az integrált marketingkommunikáció bemutatása következett elméleti síkon (az értelmezés szintjén) és gyakorlati síkon (a Decathlonon keresztül) is, amelyek igazából a projektmunka alapját adták. Ezután kerültek sorra a projektmunka azon elemei, amelyek segítségével részletesen, különböző szempontok szerint lett megvizsgálva a Decathlon. Így a STEEP-elemzés a makrokörnyezetét, a SWOT-elemzés a mikrokörnyezetét, a 4P-modell szerinti bemutatás pedig a marketingeszközeit mutatta be a Decathlonnak. Ezt követően következett a kutatás, amely különböző részekre volt bontva (problémája, célja, anyaga, módszere, eredménye és annak értékelése) és a következtetésekkel, illetve a javaslatokkal ért véget.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Decathlon, digitális, hagyományos, integrált, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |