A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése

Kovács Bence (2023) A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése (8).pdf] PDF
A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése (8).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kovács Bence bírálat.pdf] PDF
Kovács Bence bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (165kB)
[thumbnail of Kovács Bence BA KM bírálat BELSŐ.pdf] PDF
Kovács Bence BA KM bírálat BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (313kB)

Absztrakt (kivonat)

Aszakdolgozatom fő témája a Házisweets Kftértékesítési csatornának az elemzése volt. Kutatásomban arra kerestemválaszt, hogyan lehetne a cégnek az értékesítési csatornáját fejleszteni. Acégnél jelenleg egy ember foglalkozik az értékesítéssel. Kutatásom legfontosabbrésze az volt, hogy területi képviselő/ képviselők felvételével mennyivel lennehatékonyabb a cégnek az értékesítése. A cégnek az értékesítését a cégtől kapottadatokból vizsgáltam meg. Elemeztem a cégnek az árbevételét diagrammoksegítségével több szempontból 2020-2022 között. Megvizsgáltam mennyi az eladottmennyiségű édesség egy évben amennyit értékesítenek. Elemzést végeztem arról,hogyan változott a cégnek az árbevételét a multik arányához viszonyítva. Primerkutatásom során egy kérdőívet készítettem. A kérdőívet 138 ember töltötteki. A 14 éves kortól a 40 évnélidősebbek között. A kérdőív során azt vizsgáltam , hogy a kitöltőknek hogyanváltoztak meg a vásárlási szokásaik a jelenlegi gazdasági helyzetben. A kérdőíveslekérdezésemben fontos volt, hogy a kitöltők milyen arányban ismerik ésvásárolják a Házisweets kft édességeit. A kutatásomból kiderült, hogy ajelenlegi gazdasági helyzet leginkább az idősebb korosztályt érinti jobban. Acég termékeit pedig a 14-20 év közöttiek ismerik és vásárolják leginkább.Azonban elmondható, hogy jelentősen kevesen vásárolják a cégnek a termékeit. AHázisweets kft-nek ezért mindenképpen fejlesztenie kell a termékismertségét. Acég országosan minden kereskedelmi egységen jelen van. Javaslatom szerintmindenképpen fejlesztenie kéne az értékesítési csapatot. Legalább 3 területiképviselő felvételével. A cég rendelkezik weboldallal és online webshoppal.Javasolnám a cégnek az oldal fejlesztését. Nagyobb figyelmet fordítanék a marketingreis. Ezzel növelni lehetne a cégnek az értékesítését is. A mai modern világban asocial média jelentős lehetőségeket kínálna a Házisweets Kft-nek. Ígyjavasolnám a közösségi oldalakon a reklámok, és hirdetések alkalmazását is. A cég hosszú évek óta jelen van azédességpiacon. Ismerik az összes konkurens céget és piaci változásokat. Úgygondolom, hogy ezekkel a javaslatokkal a cég nagyobb versenyelőnyre tehetneszert a jövőben. Illetve növelni tudná az értékesítésnek a hatékonyságát is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, értékesítési csatorna, Értékesítési képviselő, infláció, kereskedelem, kkv, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet