Online kereskedelmi változások bemutatása a Decathlon Magyarország Kft elemzésén keresztül

Vadnai Dóra (2023) Online kereskedelmi változások bemutatása a Decathlon Magyarország Kft elemzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka 230429.pdf] PDF
Projektmunka 230429.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Vadnai_Dora_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Vadnai_Dora_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (421kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Dolgozatom témájaként az online kereskedelem alakulásának bemutatását választottam. Napjainkban szinte a legtöbb termék fellelhető online, és a Covid járvány óta az online kereskedelem még jobban virágzásnak indult. Az interneten szinte bármely cég weboldalára ellátogathatunk, böngészhetünk és távolságtól függetlenül vásárolhatunk. Véleményem szerint ez a téma mindig időszerű, hiszen a technológia rohamos változásával együtt az online kereskedelem világa is folyamatosan bővül és fejlődik, illetve igyekszik alkalmazkodni az egyre növekvő vásárlói igényekhez.&nbsp;Úgy gondolom, hatalmas potenciál rejlik az online kereskedelemben, és a jövőben egyre több kereskedő fog áttérni akár a teljes online értékesítésre, és szintén egyre több vásárló fog áttérni az online rendelésre.Dolgozatom célja, hogy bemutassam az online kereskedelem alakulását és trendjeit, megvizsgáljam hogy mennyiben nőttek és változtak meg az emberek online vásárlási szokásai illetve egy általam választott weboldalon keresztül, a Decathlon Magyarország működésének és sikertényezőinek elemző bemutatásával a kérdőíves kutatás során.</p><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fejlődés, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet