A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában

Lipták Anna Mária (2023) A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lipták Anna Mária szakdolgozat .pdf] PDF
Lipták Anna Mária szakdolgozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (994kB)
[thumbnail of Lipták Anna Mária_opponensi_Kubesch Mária.pdf] PDF
Lipták Anna Mária_opponensi_Kubesch Mária.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (299kB)
[thumbnail of Lipták_Anna_Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Talabos_István.pdf] PDF
Lipták_Anna_Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Talabos_István.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (57kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">A XXI. század elején talán nem túlzás azt állítani, hogy mára már erősen csökkent a hagyományos média szerepe, alig-alig vesznek már nyomtatott újságokat az emberek A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 végén készített felméréséből kiderül, hogy „az internetezők fele már nem a hagyományos médiából tájékozódik, hanem kizárólag a világhálóról.” (Kapitány, 2020). Ugyanebben a kutatásban azt is megállapították, hogy a hagyományosnak minősülő elektronikus és nyomtatott sajtóból az internetezők fele már egyáltalán nem, vagy csak ritkán szokott tájékozódni (Kapitány, 2020). &nbsp;Ez is bizonyítja, hogy az internet megjelenésével teljesen átalakultak, illetve alakulófélben vannak az emberi szokások, tájékozódási felületek, kommunikációs csatornák. A közösségi média megjelenésével pedig még inkább csak növekedett az internetet használó emberek száma. Ennek köszönhetően a szakemberek elkezdtek komolyabban foglalkozni az online marketinggel, ezen belül is a közösségi média marketinggel. Ezen a sajátos felületen megtalálhatók magánszemélyek, hírportálok, különböző iparágban dolgozó szolgáltatók, információforrásként szolgáló oldalak. A regisztrált közösségi média felhasználók száma ugrásszerűen nő.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, internet hatása, közösségi média, utazás, utazási irodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet