A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában

Lipták Anna Mária (2023) A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lipták Anna Mária szakdolgozat .pdf] PDF
Lipták Anna Mária szakdolgozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (994kB)
[thumbnail of Lipták Anna Mária_opponensi_Kubesch Mária.pdf] PDF
Lipták Anna Mária_opponensi_Kubesch Mária.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (299kB)
[thumbnail of Lipták_Anna_Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Talabos_István.pdf] PDF
Lipták_Anna_Szakdolgozat értékelő Bsc magyar_Talabos_István.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (57kB)

Absztrakt (kivonat)

A XXI. század elején talán nem túlzás azt állítani, hogy mára már erősencsökkent a hagyományos média szerepe, alig-alig vesznek már nyomtatottújságokat az emberek A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 végénkészített felméréséből kiderül, hogy „az internetezők fele már nem ahagyományos médiából tájékozódik, hanem kizárólag a világhálóról.” (Kapitány,2020). Ugyanebben a kutatásban azt is megállapították, hogy a hagyományosnakminősülő elektronikus és nyomtatott sajtóból az internetezők fele máregyáltalán nem, vagy csak ritkán szokott tájékozódni (Kapitány, 2020). Ez is bizonyítja, hogy az internetmegjelenésével teljesen átalakultak, illetve alakulófélben vannak az emberiszokások, tájékozódási felületek, kommunikációs csatornák. A közösségi médiamegjelenésével pedig még inkább csak növekedett az internetet használó emberekszáma. Ennek köszönhetően a szakemberek elkezdtek komolyabban foglalkozni azonline marketinggel, ezen belül is a közösségi média marketinggel. Ezen a sajátosfelületen megtalálhatók magánszemélyek, hírportálok, különböző iparágbandolgozó szolgáltatók, információforrásként szolgáló oldalak. A regisztráltközösségi média felhasználók száma ugrásszerűen nő.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, internet hatása, közösségi média, utazás, utazási irodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet