A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre

Muslmani Khaled Roland (2023) A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szentkirályi Ásványvíz.pdf] PDF
Szentkirályi Ásványvíz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Muslimani Roland_BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ másolata.pdf] PDF
Muslimani Roland_BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ másolata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (274kB)
[thumbnail of Muslmani Khaled Roland.pdf] PDF
Muslmani Khaled Roland.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (318kB)

Absztrakt (kivonat)

A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 csoportot tulajdonló olasz Pasquale család és a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A két üzletember 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi forgalmazásával foglalkozó céget, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.A Szentkirályi Magyarország egy családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozás, amely a hozzá tartozó márkákon keresztül egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Balogh Levente, márkaépítés, Szentkirályi Ásványvíz, Szentkirályi Magyarország, vállalati sikertörténetek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet