Muslmani Khaled Roland (2023) A magyar lakosság ásványvíz fogyasztási szokásai, különös tekintettel a Szentkirályi Ásványvízre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szentkirályi Ásványvíz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Muslimani Roland_BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ másolata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (274kB) |
|
PDF
Muslmani Khaled Roland.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (318kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Szentkirályi Magyarországot 2019-ben hozta létre a Mattoni 1873 csoportot tulajdonló olasz Pasquale család és a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Balogh Levente. A két üzletember 2018-ban felvásárolta a Pepsi termékek magyarországi forgalmazásával foglalkozó céget, létrehozva ezzel Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalatcsoportját.A Szentkirályi Magyarország egy családi kézben lévő élelmiszeripari vállalkozás, amely a hozzá tartozó márkákon keresztül egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, szénsavas üdítőitalok és snackek piacán.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Balogh Levente, márkaépítés, Szentkirályi Ásványvíz, Szentkirályi Magyarország, vállalati sikertörténetek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |