Egy Felhőalapú szálláshelymenedzsment rendszer bevezetésének hatásai a szolgáltatói folyamatokra

Sütő Krisztina (2023) Egy Felhőalapú szálláshelymenedzsment rendszer bevezetésének hatásai a szolgáltatói folyamatokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Egy felhőalapú szálláshelymenedzsment rendszer bevezetésének hatásai a szolgáltatói folyamatokra_Sütő Krisztina_G0NNXR.pdf] PDF
Egy felhőalapú szálláshelymenedzsment rendszer bevezetésének hatásai a szolgáltatói folyamatokra_Sütő Krisztina_G0NNXR.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 28..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_thePass Kft.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_thePass Kft.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (482kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap_külső_Sütő_Krisztina.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap_külső_Sütő_Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (80kB)
[thumbnail of Sütő Krisztina_BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_JDK.pdf] PDF
Sütő Krisztina_BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_JDK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (285kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"><b><b></b></b></p><p dir="ltr"><b><b></b></b></p><b></b><p dir="ltr">A dolgozat célja az elméleti keretet biztosító szakirodalom alapján a guest journey esetében bekövetkezett szignifikáns változások feltáró elemzése. Az egyik fő megállapításom, hogy az innovatív felhőalapú szálláshelykezelő rendszerek megjelenése nagy mértékben megváltoztatta a hagyományos vendégút folyamatát. A gyakorlati részben egy valós budapesti <em>boutique </em>hotel automatizált folyamatait mutatom be a digitalizált vendégút-térkép segítségével, továbbá elemzem, hogy milyen folyamatátalakulások mentek végbe a kiválasztott felhőalapú menedzsmentrendszer bevezetésének hatására. Az általam végzett szekunder, illetve primer kutatások eredményei arra engednek következtetni, hogy a digitális megoldások nagymértékben hozzájárulnak a szállodai menedzsment folyamatok hatékonyabb működéséhez és a vendégélmény javításához. Ezenkívül pozitív hatással lehetnek a vendégek és a dolgozók elégedettségére, valamint a szálláshely bevételeire is. A turisztikai szakemberekkel folytatott mélyinterjúk segítségével, prezentáltam a telepített és a felhőalapú szállodaszoftverek közötti alapvető különbségeket, illetve megállapítottam, hogy az olyan felhőalapú szoftverek, mint például a SabeeApp, jelentős mértékben segíthetik a szállodatulajdonosokat üzletmenetük sikeresebbé és hatékonyabbá tételében.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Juhász-Dóra Katalin
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, folyamatmenedzsment, kereskedelmi szálláshelyek, szálláshely-szolgáltatás, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet