Romhányi Zita (2023) Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Romhanyi Zita Szakdolgozat Bankok CRM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Romhányi Zita BA KM bírálat BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (498kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Romhányi Zita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p><span lang="HU">A szakdolozat témája a hazai bankok ügyfélkapcsolati menedzsmentje a magánszemélyek körében. Tartalma egy a CRM-et bemutató szakirodalom alaján </span><span>írt összefoglaló, a hazai bankszektort több szempont alapján bemutató rész, amelyben a bankok értékajánlatai is összehasonl<span>ításra kerülnek, a Porter által megfogalmazott öt erő modell alapján. Továbbá a szakdolgozatban említésre kerül még a COVID utóhatása a fogyasztói szokásokra, az adatbiztonság és az úgynevezett bank 4.X is. Végül pedig a szakdolgozat keretében végzett kutatás eredményeinek ismertetése, mind demográfiai, mind a fogyasztói szokások tekintéteben, és a felvetett kutatási kérdésekre történő válaszkeresés, valamint javaslatok megfogalmazása.</span></span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, CRM, Magyarország, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |