Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében

Romhányi Zita (2023) Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Romhanyi Zita Szakdolgozat Bankok CRM.pdf] PDF
Romhanyi Zita Szakdolgozat Bankok CRM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Romhányi Zita BA KM bírálat BELSŐ.pdf] PDF
Romhányi Zita BA KM bírálat BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (498kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Romhányi Zita.pdf] PDF
Bírálati lap_Romhányi Zita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolozat témája a hazai bankokügyfélkapcsolati menedzsmentje a magánszemélyek körében. Tartalma egy a CRM-etbemutató szakirodalom alajánírt összefoglaló, a hazai bankszektorttöbb szempont alapján bemutató rész, amelyben a bankok értékajánlatai isösszehasonlításra kerülnek, a Porter általmegfogalmazott öt erő modell alapján. Továbbá a szakdolgozatban említésre kerülmég a COVID utóhatása a fogyasztói szokásokra, az adatbiztonság és az úgynevezettbank 4.X is.Végülpedig a szakdolgozat keretében végzett kutatás eredményeinek ismertetése, minddemográfiai, mind a fogyasztói szokások tekintéteben, és a felvetett kutatásikérdésekre történő válaszkeresés, valamint javaslatok megfogalmazása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, CRM, Magyarország, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:24
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet