Romhányi Zita (2023) Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Romhanyi Zita Szakdolgozat Bankok CRM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Romhányi Zita BA KM bírálat BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (498kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Romhányi Zita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolozat témája a hazai bankokügyfélkapcsolati menedzsmentje a magánszemélyek körében. Tartalma egy a CRM-etbemutató szakirodalom alajánírt összefoglaló, a hazai bankszektorttöbb szempont alapján bemutató rész, amelyben a bankok értékajánlatai isösszehasonlításra kerülnek, a Porter általmegfogalmazott öt erő modell alapján. Továbbá a szakdolgozatban említésre kerülmég a COVID utóhatása a fogyasztói szokásokra, az adatbiztonság és az úgynevezettbank 4.X is.Végülpedig a szakdolgozat keretében végzett kutatás eredményeinek ismertetése, minddemográfiai, mind a fogyasztói szokások tekintéteben, és a felvetett kutatásikérdésekre történő válaszkeresés, valamint javaslatok megfogalmazása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, CRM, Magyarország, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |