Halasi Zsuzsanna Mónika (2023) Munkahelyi Belső Konfliktusok Kezelése a Bálna Terasz & Bisztróban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka jó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (964kB) |
|
PDF
Bírálati lap_HZSM.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (321kB) |
Absztrakt (kivonat)
Vendéglátóegységekben előforduló Belső KonfliktusokKezelését választottam, a Bálna Terasz & Bisztró szakmai gyakorlati hely bemutatásával a konfliktusok, illetve munkahelyi konfliktusok bemutatásával együttesen. Projektmunkámban tehát a konfliktusokat, a kommunikáció fontosságát fogom bemutatni és elemezni, ezután a munkahelyi konfliktusokra fogom leszűkíteni. Egy primerkutatás segítségével megvizsgálom a Bálna Terasz & Bisztró munkavállalóival tartott interjú keretein belül adott válaszok alapján a Bálna Terasz és Bisztróban jelen lévő munkahelyi konfliktusokat. Így a szakmai gyakorlati helyem konfliktusainak kezelésére adhatok egy javaslatot. Mivel a témával jelenleg kevesen foglalkoznak Magyarországon hivatalos szervezetek, kutatásomat szekunder kutatás nélkül készítem el.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, konfliktus, konfliktuskezelés, munkahely, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |