Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest

Holicza Hanna (2023) Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (954kB)
[thumbnail of HoliczaHanna_FOSZK_Bírálat.pdf] PDF
HoliczaHanna_FOSZK_Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (86kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témájaként, a front office-t választottam és annak bemutatását a The Three Corners Hotel szállodalánc, Downtown Edition****-os szállodáján keresztűl.Bár a pandémia miatt eléggé visszaesett az utóbbi egy-két évben a turizmus, napjainkban az vehető észre, hogy az emberekben kezd visszatérni az biztonság érzet és a turizmus iránti szenvedély. Ezáltal, újra fellendült a turizmus.Azért választottam ezt a témát, mert régóta foglalkoztatott már az a gondolat, akárhányszor szálláshelyen jártam, hogy milyen is lehet egy front office rendszer avagy egy recepció. Mivel, ahogy besétálunk egy hotelba, vagy az adott szálláshelyre amit foglaltunk, a recepcióval találjuk szembe magunkat. Általában egy vagy két ember fogadja a vendégeket széles mosollyal és készen arra, hogy bármiben segítsenek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Budapest, Check-in, Check-out, Front Office, hotel
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:23
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet