Holicza Hanna (2023) Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (954kB) |
|
PDF
HoliczaHanna_FOSZK_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (86kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témájaként, a front office-t választottam és annak bemutatását a The Three Corners Hotel szállodalánc, Downtown Edition****-os szállodáján keresztűl.Bár a pandémia miatt eléggé visszaesett az utóbbi egy-két évben a turizmus, napjainkban az vehető észre, hogy az emberekben kezd visszatérni az biztonság érzet és a turizmus iránti szenvedély. Ezáltal, újra fellendült a turizmus.Azért választottam ezt a témát, mert régóta foglalkoztatott már az a gondolat, akárhányszor szálláshelyen jártam, hogy milyen is lehet egy front office rendszer avagy egy recepció. Mivel, ahogy besétálunk egy hotelba, vagy az adott szálláshelyre amit foglaltunk, a recepcióval találjuk szembe magunkat. Általában egy vagy két ember fogadja a vendégeket széles mosollyal és készen arra, hogy bármiben segítsenek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, Check-in, Check-out, Front Office, hotel |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |