Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében

Molnár Lea (2023) Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Molnár Lea-Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében.pdf] PDF
Molnár Lea-Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of eredetiség nyilatkozat.pdf] PDF
eredetiség nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (349kB)
[thumbnail of 230604_BA_Molnár_Lea.pdf] PDF
230604_BA_Molnár_Lea.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (97kB)
[thumbnail of Molnár Lea opponens Kóródi Márta.pdf] PDF
Molnár Lea opponens Kóródi Márta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Szakdolgozatomat témája az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében. Kutatásom során bizonyítottam, hogy a modernizáció része a marketing fejlődése online felületeken. Bizonyítottam azon tényt is, hogy a fogyasztók körében jelenleg legelterjedtebb és leghatékonyabb marketing tevékenységi és hírdetési felület az Instagram, melynek használatával történő, a vendéglátóhelyek számára termelődő forgalom és profit rohamosan növekedett az utóbbi években. Szakdolgozatom első részében magát a marketinget mutattam be, majd átvezettem az online marketingről való tájékoztatást a kutatásig. Kutatásomhoz kérdőívet, interjút és internetes kutatást is használtam. Összefoglalásomban leírtam pozitív és negatív tapasztalataimat a vendéglátóhelyek marketing tevékenységének fejlődésében , főképpen az Instagram alkalmazáson.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Debreceni János
Belső
egyetemi tanársegéd; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói csoportok, marketingstratégiák, vezetői döntés(ek)
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:23
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet