Márkaépítés egy budapesti skybar példáján keresztül

Pisser Petra (2023) Márkaépítés egy budapesti skybar példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PisserPetra_Projektmunka.pdf] PDF
PisserPetra_Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (664kB)
[thumbnail of Pisser Petra.pdf] PDF
Pisser Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (151kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">A projektmunkámban egy budapesti skybar megnyitásával kapcsolatos marketing tevékenységeken keresztül mutattam be a márkaépítés lépéseit. A dolgozatom felépítésénél figyeltem arra, hogy először elméletben mutassam be a különböző lépéseket, majd utána gyakorlatban is, a korábban említett skybar példáján keresztül. Ezen felül végeztem versenytárs elemzést, Porter 5 erő modell elemzést és SWOT elemzést, amivel egy pontosabb képet adtam a skybar piacon elfoglalt helyéről, valamint a versenytásaival szembeni gyengeségeiről és erősségeiről.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Taralik Krisztina
Belső
tudományos főmunkatárs; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: arculat - image, márkaépítés, SWOT-elemzés, vendéglátás, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:23
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet