Pisser Petra (2023) Márkaépítés egy budapesti skybar példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PisserPetra_Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (664kB) |
|
PDF
Pisser Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (151kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkámban egy budapesti skybar megnyitásával kapcsolatos marketing tevékenységeken keresztül mutattam be a márkaépítés lépéseit. A dolgozatom felépítésénél figyeltem arra, hogy először elméletben mutassam be a különböző lépéseket, majd utána gyakorlatban is, a korábban említett skybar példáján keresztül. Ezen felül végeztem versenytárs elemzést, Porter 5 erő modell elemzést és SWOT elemzést, amivel egy pontosabb képet adtam a skybar piacon elfoglalt helyéről, valamint a versenytásaival szembeni gyengeségeiről és erősségeiről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, márkaépítés, SWOT-elemzés, vendéglátás, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |